Assassin's Creed Shadows szlifowany do perfekcji. Ubisoft tłumaczy, dlaczego premiera gry została przesunięta
Dlaczego Ubisoft po raz drugi opóźnił premierę Assassin's Creed Shadows? Z najnowszych informacji wynika, że deweloper koncentrował się na dopracowaniu systemu poruszania się postacią.
Reżyser gry, Charles Benoit, ujawnił, że japońska architektura stanowi ogromne wyzwanie techniczne.
Japońskie dachy [architektura] są niezwykle skomplikowane - to najbardziej wymagający projekt, z jakim pracowałem - powiedział Benoit w rozmowie z IGN.
Deweloperzy musieli stworzyć specjalne animacje, aby zapewnić płynne przejścia podczas stosowania parkouru.
Pierwsze opóźnienie było związane z negatywnym przyjęciem Star Wars Outlaws, co skłoniło Ubisoft do gruntownej weryfikacji projektu. Studio zdecydowało się więc jeszcze bardziej dopracować mechanikę gry, wsłuchując się tym samym we wcześniejsze uwagi graczy.
Obecny wstępny dostęp do gry przeznaczony dla wielu redakcji na świecie wskazuje, że była to dobra decyzja - patrząc na pozytywne opinie. W ten sposób udało się dopracować jeszcze wiele szczegółów. Ubisoft nie chce ryzykować premierą kolejnego niedopracowanego produktu, a co za tym idzie klęski, która tym razem mogłaby pogrążyć firmę - na co zapewne liczyłby Tencent.
Assassin's Creed Shadows ma szansę stać się świetną odsłoną serii osadzoną w realiach feudalnej Japonii. Zresztą sprawdźcie nasze pierwsze wrażenia z gry i przy okazji wymagania sprzętowe wersji na PC.