Destiny 2 otwiera się na herezję i Gwiezdne Wojny. Bungie prezentuje masę nowości

Bungie nie zwalnia tempa. Kolejny epizod zmierza już do Destiny 2.
Saga światła i ciemności w Destiny 2 powoli dobiega końca. 4 lutego rozpocznie się trzeci epizod, Heresy.
Tradycyjnie deweloperzy zorganizowali transmisję, na której zaprezentowali najważniejsze nowości. Twórcy ujawnili, że do gry powróci statek Dreadnaught.




Istotne w powrocie Dreadnaughta do Herezji jest to, że będzie się on zmieniał, a my będziemy walczyć z nim w sposób, którego jeszcze nie doświadczyliśmy. Dreadnaught przebudził się po raz pierwszy od prawie dekady, zachęcając Straż Przednią i Strażników w całym systemie do zwrócenia na siebie uwagi. W końcu możemy zobaczyć, co stało się z Dreadnaughtem wiele lat po tym, jak Oryx został powalony, a jego korytarze pozostawiono na pastwę korozji, bez Nawigatora.
Powrót statku nie ma znaczenia wyłącznie fabularnego, ponieważ na jego pokładzie będzie rozgrywać się nowa aktywność, Nether. Ma ona łączyć walkę i eksploracji z różnymi modyfikatorami i rosnącym poziomem trudności.
W Herezji mamy do czynienia z ciągłym przypływem sił Pochwyconych i korupcyjnej mocy wylewającej się z Dreadnaught. Wylew korupcji jest jak zgryźliwy prąd, który odpiera ataki sił Strażników próbujących wejść na pokład Dreadnaughta. Tu właśnie wkracza Nether.
Dzięki połączeniu patroli obszarowych, wielu bańek pełnych wymagających wrogów, z których każdy kończy się heroicznymi walkami z bossami, a wszystko to rozgrywa się w nawiedzonych korytarzach przeobrażonego Dreadnaughta, aktywność Netheru sprawi, że Strażnicy oblegną rozległy statek, aby wyłączyć jego broń i zapobiec rozprzestrzenianiu się zepsucia Pochwyconych. Dzięki wnioskom wyciągniętym z poprzednich eksperymentów rogue-lite w Destiny 2, takich jak Cewka z Sezonu Życzeń i Głębokie Nurkowania z Sezonu Głębi, Strażnicy mogą również spodziewać się stale zróżnicowanych wrażeń. Na przykład po ukończeniu bańki zwiększa się poziom mocy wrogów. Ponadto aktywność wprowadza nowy zwrot w formule walki w postaci dobrodziejstw, które bezpośrednio wpływają na rozgrywkę.
Zadaniem Nether jest trzymanie graczy w ciągłym napięciu. Starszy projektant, Ryan Harris ujawnił, czym zespół twórców się kierował i poradził graczom co zrobić, aby mieli oni szansę na przetrwanie.
Eksperymentowaliśmy również z modyfikatorami graczy, takimi jak zwiększona pula zdrowia, brak regeneracji zdrowia, niska ilość wypadającej amunicji i żetonów reanimacji oraz modyfikacja leczenia w piaskownicy w trakcie gry.
Gracze powinni starać się budować swoje zestawy wyposażenia z myślą o przetrwaniu, ponieważ modyfikatory trybu gry znacznie zwiększają pulę zdrowia graczy, jednocześnie zatrzymując całą regenerację zdrowia.
To jednak nie wszystko, ponieważ deweloperzy ogłosili, że do Destiny 2 trafi zestaw sprzętu i akcesoriów inspirowanych Gwiezdnymi Wojnami.
Wraz z premierą Herezji dostępne będą trzy nowe zdobienia zbroi (po jednej na klasę Strażnika), z których każda inspirowana jest żołnierzami Galaktycznego Imperium, a także szereg akcesoriów inspirowanych Gwiezdnymi Wojnami.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.