Kiepski stan techniczny Final Fantasy 7 Rebirth na PC. Jest pierwszy patch

Gry
1237V
Final Fantasy VII Rebirth PC
Bartosz Dawidowski | 03.02, 12:38
PS5 PC

O tym, że Square Enix ma sporo do poprawienia w pecetowej wersji Final Fantasy 7 Rebirth pisaliśmy już 28 stycznia. Wydawca opublikował właśnie pierwszy patch.

W pierwszej aktualizacji do Final Fantasy 7 Rebirth Square Enix poprawia przede wszystkim bugi związane ze stabilnością software'u. Jeśli mieliście zatem problem z zawieszaniem na PC, to aktualizacja 1.001 powinna rozwiązywać te niedogodności.

Dalsza część tekstu pod wideo

Kolejna zmiana to ustawienie domyślnych detali graficznych na Niskie w przypadku pierwszego włączenia Final Fantasy 7 Rebirth na Steam Deck, nawet jeśli korzystamy z opcji cross-save z PC. Autorzy zaktualizowali też DirectStorage Dynamic Link Library do najnowszej wersji oraz włączyli jako domyślną "metodę anty aliasingu" DLSS dla posiadaczy PC z odpowiednimi kartami graficznymi NVIDIA.

Niestety Square Enix nie napisało nic o największym technicznym problemie tej konwersji, czyli o zacięciach animacji. Gracze pecetowi będą zatem nadal musieli radzić sobie sami, instalując przykładowo mody, o których pisaliśmy tutaj.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy VII Rebirth.

Źródło: https://www.dsogaming.com/patches/first-final-fantasy-7-rebirth-pc-update-released-is-17gb-full-patch-notes/

Komentarze (50)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper