Czy Avengers dostaną drugą szansę od gamingu? Bracia Russo chcieliby więcej gier z ikonami Marvela

Filmy/seriale
377V
Avengers
Grzegorz Cyga | Wczoraj, 17:40

Avengers to wciąż wielka marka. Twórca filmów, które się do tego przyczyniły, wierzy, że ma ona również szansę na zyskanie sympatii graczy. 

Chociaż Marvel's Avengers nie było wielkim hitem, bracia Russo chętnie by zobaczyli kolejne gry wideo z kultową drużyną Marvela. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Już 14 marca na Netfliksa trafi nowy film twórców uwielbianych przez fanów MCU produkcji, The Electric State oraz gra mobilna, która ma być prequelem filmu, The Electric State: Kid Cosmo.  Okazuje się, że są oni bardzo zainteresowani transmedialnością. W wywiadzie dla Variety Joe Russo wyznał, że bracia nie mieliby nic przeciwko temu, by także premierze Avengers: Doomsday i Avengers: Secret Wars towarzyszyły podobne produkcje.

Na pewno bylibyśmy na to otwarci. W tej chwili to, co robimy, to tworzenie nowych IP. W AGBO chcemy opowiadać nowe historie z postaciami i światami, których ludzie wcześniej nie widzieli. Tak więc Anthony, ja i Donald pracujemy razem, aby zbudować nowe światy. Mamy też trzy, nad którymi obecnie pracujemy, a każdy budowany przez nas świat powinien mieć skalę i głębię uniwersum "Gwiezdnych Wojen", ale w innym gatunku. A potem będziemy budować materiały wokół tych nowych światów. Będziemy opowiadać historie na różne sposoby, używając różnych mediów w tych światach.

Bracia szczególnie byliby zainteresowani produkcją gier wideo, ponieważ w swojej firmie AGBO mają zespół osób znających się na grach, dlatego Joe i Anthony Russo uczestniczyli w produkcji mobilnego The Electric State: Kid Cosmo. Warto zauważyć, że z AGBO współpracuje twórca Fortnite'a Donald Mustard

W AGBO mamy niesamowity zespół, który jest bardzo zorientowany w grach i w pewnym sensie odegrał główną rolę w tworzeniu gry. Tak więc w momencie, gdy Joe i ja zaczęliśmy pracować nad grą, była ona już dość ustabilizowana, jeśli chodzi o koncepcję. Mieli tak przekonujący, fajny pomysł, że nie zagłębialiśmy się w kwestie tego, co jeszcze możemy zrobić?

W tej chwili nie mamy żadnych planów, ale uwielbiamy ewoluującą narrację w grach. Jest to więc coś, na co zawsze jesteśmy otwarci i coś, co zawsze bierzemy pod uwagę. Ale fakt, że "The Electric State" może być eksplorowany za pomocą różnych mediów – rodzaj historii, którą jest i rodzaj doświadczenia, które to jest, może być eksplorowany na różne sposoby – jest czymś bardzo ważnym dla nas jako twórców historii, ponieważ reprezentuje sposób, w jaki lubimy angażować się w nasz ulubiony materiał i nasze ulubione historie. Badamy więc wiele nowych sposobów na przeniesienie doświadczenia z "The Electric State" do odbiorców i graczy.

W ten sam sposób podchodzimy do tworzenia filmów. Zawsze nazywamy siebie swego rodzaju filmowymi agnostykami, co oznacza, że cenimy wszystkie formy, w których można wyrazić siebie w linearnym opowiadaniu historii. To samo dotyczy gier. Każdy pomysł ma inny sposób, w jaki można go najlepiej zbadać i najlepiej przybliżyć widzom lub graczom, aby mieli podobne doświadczenie. Dlatego bardzo lubimy dostosowywać wszystko do kreatywnego pomysłu, który badamy, rozwijamy i na którym budujemy, jeśli chodzi o to, jak znajdujemy dla niego wyraz.

Warto zauważyć, że z AGBO współpracuje Donald Mustard, czyli twórca Fortnite'a, w którym pojawiały się crossovery nawiązujące do filmów Marvela. 

Mamy nowego partnera w firmie, który jest jednym z największych twórców gier w historii, Donalda Mustarda, jest twórcą "Fortnite", a teraz przyszedł do nas, aby pracować z nami nad stworzeniem tego, co naszym zdaniem może być przyszłością opowiadania historii, czyli jakiejś hybrydy między sposobem liniowym a tym, jaki oferują wirtualne światy i gry. Jesteśmy naprawdę zainteresowani nowymi sposobami opowiadania historii za pomocą technologii. Tak więc nasza trójka razem próbuje zbadać i wymyślić, jakie możliwości mogą pojawić się w ciągu następnej dekady przy użyciu nowych narzędzi i technologii do opowiadania historii i czy możemy to zrobić, czy możemy zrobić z tego prawdziwe transmedia, gdzie te same zasoby, których używamy do CG w filmach, są również tymi samymi zasobami, które są w grze. Są to również te same zasoby w wirtualnym doświadczeniu. I to jest misja AGBO obecnie, w tej chwili.

Źródło: Gamingbolt

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper