Assassin's Creed Shadows na PS5 Pro pokazuje nową jakość? Zobaczcie porównania

Assassin's Creed Shadows to jedna z produkcji, która przynajmniej na papierze powinna wykorzystać pełny potencjał PS5 Pro. Czy tak jest faktycznie? Zobaczcie materiały.
W 2025 roku na rynek trafi sporo świetnych gier, a Assassin's Creed Shadows jest jedną z produkcji, która pozwoli graczom spędzić przy konsoli lub monitorze setki godzin. Gra debiutuje wyłącznie na aktualnej generacji, jednak nawet w tej sytuacji klienci mogą liczyć na różne doświadczenie.
Na papierze Assassin's Creed Shadows powinien błyszczeć w wersji na PC, jednak oczywiście nie każdy gracz może pozwolić sobie na najmocniejszą konfigurację. Tytuł jednak zadebiutował także na PS5 Pro i w tym wypadku możemy liczyć na spore różnice względem bazowego PlayStation 5.




Czy jednak możemy mówić o ogromnych zmianach? Zobaczcie kilka porównań, które pokazują, że twórcy postanowili wykorzystać potencjał najmocniejszych platform.
Assassin's Creed Shadows nie trafił już na konsole poprzedniej generacji, co pozwoliło deweloperom zapewnić piękniejszy i zarazem bardziej rozbudowany świat. W pierwszych recenzjach znajdziecie sporo pochwał dotyczących miejscówek – choć dużo w tym wypadku zależy od posiadanego przez gracza sprzętu.
Tak prezentują się szczegóły w zależności od urządzenia:
Xbox SX:
Tryb rozdzielczości: Dynamiczne 1620p/30fps Skalowane do 2160p z TAAU (Global Ray-Tracing ON)
Tryb zbalansowany (tylko przy 120 Hz): Dynamiczne 1440p/40fps przeskalowane do 2160p z TAAU (Global Ray-Tracing ON)
Tryb wydajności: Dynamiczne 1440p/60fps przeskalowane do 2160p z TAAU (Globalne Ray-Tracing wyłączone)PS5:
Tryb rozdzielczości: Dynamiczne 1620p/30fps przeskalowane do 2160p z TAAU (Globalne Ray-Tracing włączone)
Tryb zbalansowany (tylko przy 120 Hz): Dynamiczne 1440p/40fps przeskalowane do 2160p z TAAU (Globalne Ray-Tracing włączone)
Tryb wydajności: Dynamiczne 1440p/60fps przeskalowane do 2160p z TAAU (Globalne Ray-Tracing wyłączone)PS5 Pro:
Tryb rozdzielczości: Dynamiczne 1620p/30fps przeskalowane do 2160p z PSSR (ulepszone Ray-Tracing włączone)
Tryb zbalansowany (tylko przy 120 Hz): Dynamiczne 1440p/40fps przeskalowane do 2160p z PSSR (Global Ray-Tracing ON)
Tryb wydajności: Dynamiczne 1440p/60fps przeskalowane do 2160p z PSSR (Globalne Ray-Tracing wyłączone)
Przeczytajcie naszą recenzję Assassin's Creed Shadows.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed Shadows.