Light of Motiram to coś więcej niż klon Horizon. Motywy z Palworld i Monster Hunter

Autorzy Light of Motiram próbują nam udowodnić, że ich projekt jest czymś znacznie więcej, niż tylko klonem marki Horizon. Wychodzi im to coraz lepiej.
Już poprzednie materiały wideo demonstrowały motywy survivalowe oraz chociażby mechanikę łapania potworków, które mogą nam następnie pomagać w walkach. Tym razem zespół Polaris Quest pokazuje najważniejsze założenia tego przedsięwzięcia, które przez niektórych komentatorów określane było niedawno mianem "plagiatu Horizon".
W 3-minutowym filmiku poznajemy główne koncepcje fabularne i gameplayowe nachodzącego chińskiego projektu. Autorzy podkreślają, że najważniejszy jest dla nich autentyczny, immersyjny świat, który dynamicznie reaguje na nasze zachowania (np. na ścinanie drzew) czy zmieniające się warunki atmosferyczne.




Właśnie na motywach budowniczo-survivalowych skupia się nowe gameplayowe nagranie. Nie brakuje w nim też tematu stworzeń, które tworzą w Light of Motiram całe ekosystemy. Okazuje się, że po złapaniu takich stworków możemy je następnie zaprzęgnąć do prac w osadzie, co przypomina nieco Palworld.
Co ciekawe - w grze pojawią się też walki PvP. Taki motyw został zaprezentowany w 2 minucie filmiku. Gracze będą mogli zapraszać inne osoby do swoich światów, tak by wspólnie budować swoje bazy lub ze sobą powalczyć, jeśli mają na to ochotę.
Całe przedsięwzięcie wygląda zatem trochę jak fuzja Horizon, Palworld oraz Monster Hunter. Premiera odbędzie się na PS5 i PC (Steam oraz Epic Games Store).