Występ w reklamie bramą do świata gier. Dzięki niemu Hideo Kojima obsadził ważne role w Death Stranding

Death Stranding zaskoczyło graczy nie tylko niecodziennym pomysłem na rozgrywkę, ale też plejadą gwiazd ze świata filmu, jakie wystąpiły w produkcji. Jednak nie wszyscy aktorzy wystąpili w nim, z racji znajomości z Hideo Kojimą, który jest miłośnikiem kina. W jednym przypadku jest to zasługa reklamy.
Chociaż dziś Margaret Qualley to dziś aktorka znana i doceniona, jeszcze kilka lat temu dopiero wchodziła do branży filmowej. Dlatego można powiedzieć, że Hideo Kojima był jednym z pierwszych wielkich twórców, który odkrył jej talent.
30-letnia dziś kobieta, która otrzymała niedawno Złoty Glob za swój drugoplanowy występ w nagradzanej Substancji, w 2011 roku podobnie jak jej matka, Andie MacDowell, rozpoczynała swoją karierę jako modelka. Mimo iż dwa lata później zaczęła występować w filmach, to pierwsza profesja sprawiła, że w 2016 roku została ambasadorką perfum marki KENZO i rok później zagrała w reklamie, w której z racji posiadania wykształcenia w zakresie baletu klasycznego, zaimprowizowała większość wykonanego układu tanecznego.




Okazuje się, że to ten spot, który z czasem stał się viralem mającym dziś 8,8 miliona wyświetleń w serwisie Youtube, sprawił, że Hideo Kojima zauważył aktorkę i zdecydował się jej zaproponować podwójną rolę w Death Stranding, gdyż Margaret Qualley wcieliła się w Mamę i jej bliźniaczkę Lockne.
I saw this and offered her the role of Mama (Lockne) in Death Stranding. https://t.co/UDJa2NjbO6
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) April 25, 2025