Final Fantasy XV nigdy nie wyglądało tak dobrze - screeny z E3 2016
O skurwesyn! Przepraszam za nieparlamentarne wyrażenie, ale takiego Final Fantasy XV jeszcze nie widzieliśmy.
Square Enix miało w ostatnich latach duże problemy z produkcją Final Fantasy XV. Najlepiej wyrażało się to chyba przeciętnym demie Episode Duscae, które miało tak kiepską optymalizację, że studio muasiało wydać oddzielny patch do dema.
W ostatnim, krótkim demie Platinum było lepiej, ale też nie perfekcyjnie, bo przy walce ze sporej wielkości Golemem framerate potrafił zauważalnie zwolnić.
Square Enix popisało się jednak w trakcie konferencji Microsoftu na E3 2016. Zaprezentowano starcie z gargantuicznym olbrzymem, w którym dzieje się tak wiele, że... sami musicie to zobaczyć. Już wiemy, po co wymyślono Warp Strike'i dla Noctisa. Wygląda na to, że teleportowanie się głównego bohatera będzie jedynym sposobem na radzenie sobie z większymi bossami...
Pojawiły się spekulacje, że gameplay pochodzi z PC. Square Enix ani Microsoft nie zapowiedziały jednak wydania gry na PC podczas konferencji, ale możliwe, że takie ogłoszenie padnie w przyszłości.
UPDATE: Dodaliśmy screeny.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Final Fantasy XV.