God Hand było błędem?
Pamiętacie jeszcze taką grę jak God Hand? Za jej produkcją stał Shinji Mikami, ojciec Resident Evil, jednak nawet to nie pomogło w odniesieniu komercyjnego sukcesu. Jakie były tego powody? I jak wpłynie to na Vanquish?
Pamiętacie jeszcze taką grę jak God Hand? Za jej produkcją stał Shinji Mikami, ojciec Resident Evil, jednak nawet to nie pomogło w odniesieniu komercyjnego sukcesu. Jakie były tego powody? I jak wpłynie to na Vanquish?
Gra wydana została w roku 2006, przez nieistniejące już Studio Clover i sprzedała się fatalnie, mimo iż wielu krytyków doceniło jej unikalny styl. Swoją opinię na ten temat postanowił wyrazić sam Mikami.
"Wydałem wcześniej masę tytułów i być może w przypadku God Hand dano mi zbyt wiele swobody a to sprawiło, że stworzyłem grę dla siebie, tak jak ja lubię. Niestety, nie sprzedała się za dobrze."
Dlatego też w przypadku Vanquish sprawa będzie wyglądała zupełnie inaczej. Mikami zaznaczył, że tym razem nie popełni tego samego błędu a gra skierowana zostanie do szerokiego grona odbiorców. A przynajmniej dużo większego niż God Hand. Zespół od samego początku wiedział w jaki target chce uderzyć i cały czas się tego trzyma. Póki co, najnowsza produckja Platinum Games zapowiada się bardzo smakowicie i miejmy nadzieje, że do premiery nic się w tej kwestii nie zmieni.