Bethesda wyjaśnia dlaczego skasowano Prey 2

W historii naszej branży powstawało wiele bardzo obiecujących gier, które jednak nigdy nie ujrzały światła dziennego. Albo zostały skasowane, albo wstrzymane na czas nieokreślony, albo po prostu ktoś o nich zapomniał.
Jedną z takich gier było Prey 2. Bardzo ciekawa i świetnie zapowiadająca się strzelanina FPP, której jak się okazuje zabrakło spójnej wizji.
Jak tłumaczy Pete Hines (wiceprezes działu marketingu) wyjaśnienie tego, że owa gra została skasowana jest bardzo i zaskakująco proste. Zgodnie z tym co powiedział, całość szła w innym kierunku niż oczekiwano. Chciano uniknąć sytuacji w której "no wiecie, my mówimy jedno, oni drugie", przez co mogłoby dochodzić do wielu nieporozumień i produkcja by na tym sporo straciła. W taki oto sposób zdecydowano, że projekt poleci do kosza, bo nie osiągnie się żadnego porozumienia.




Swoją wypowiedź Pete skwitował prostym, acz wymownym; "Gra została skasowana. Zdarza się. Małżeństwa idą źle. Zdarza się."