ME2 na PS3 brzydsze, niż wersja X360?

Gry
1427V
ME2 na PS3 brzydsze, niż wersja X360?
Bartosz Dawidowski | 23.12.2010, 13:19

Przed dwoma tygodniami informowaliśmy o zmodyfikowanym silniku graficznym w konwersji Mass Effect 2 na PS3. W międzyczasie pojawiło się demo gry na PSN. O jakie dokładnie zmiany graficzne chodzi? Znamy już odpowiedź na to pytanie!

Przed dwoma tygodniami informowaliśmy o zmodyfikowanym silniku graficznym w konwersji Mass Effect 2 na PS3. W międzyczasie pojawiło się demo gry na PSN. O jakie dokładnie zmiany graficzne chodzi? Znamy już odpowiedź na to pytanie!xxxxx


Redakcja Digital Foundry, działającego pod auspicjami serwisu Eurogamer, wzięła pod lupę konwersję drugiego Mass Effect na PS3. Oprawa wizualna dzieła została zestawiona z tą oryginalną, pochodzącą z platformy Microsoftu. Co się okazało? Grafika ze zmodyfikowanego silnika Unreal Engine 3, na którym BioWare buduje obecnie ME3, nie odstaje w istotny sposób od znanego już standardu. Zmiany są głównie kosmetyczne.
 

Dalsza część tekstu pod wideo

 

 

 



Niektóre aspekty grafiki wyglądają lepiej na PS3 - np. cienie rzucane przez bohaterów. Niestety są też rzeczy odrobinę gorzej wykonane, takie jak np. mapowanie tekstur, anti-aliasing i częstsze "rwanie" ekranu spowodowane przez wyłączający się V-sync, przy mocniejszych spadkach płynności animacji. Takie niepożądane efekty nie dziwią jednak specjalnie - nie od dzisiaj wiadomo, że Unreal Engine 3 (ME2 na PS3 używa jego zmodyfikowanej wersji, która używana jest również przy tworzeniu ME3) jest lepiej przystosowany do działania w środowisku Xboksa.
 

 


 

 

 


Zapraszam do obejrzenia porównania, które przygotowało IGN oraz do wejścia na serwis Digital Foundry, gdzie przedstawiono na filmikach wszystkie wspomniane różnice.

 




 

Źródło: własne

Szok?

Tak
49%
Nie
49%
Pokaż wyniki Głosów: 49

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper