Iron Harvest zapowiedziane! W grze husaria zmierzy się z mechami, a to wszystko w uniwersum Jakuba Różalskiego

W połowie roku wspominaliśmy o strategii czasu rzeczywistego, która podejmie temat historical fiction. Iron Harvest właśnie zostało zapowiedziane i będzie to szczególna gra dla wszystkich Polaków. Jedną z frakcji będzie „Polska Republika”, a pozycja została umiejscowiona w uniwersum 1920+ Jakuba Różalskiego.
Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego przygotowana przez studio KING Art Games. Tytuł został stworzony w alternatywnej rzeczywistości „1920+” – za uniwersum odpowiada Jakub Różalski.
Akcja została umiejscowiona po I wojnie światowej, przez którą ludzie wciąż napotykali się na najróżniejsze niewypały, druty kolczaste, broń, odłamki, pociski, czy najróżniejsze części. Między innymi rolnicy zaczęli zbierać elementy i nazwali je właśnie „Iron Harvest”. Ludzkość tak bardzo zafascynowała się nowoczesną technologią, że postanowiła tworzyć. Powstały chodzące mechy oraz inne potężne maszyny.




Aktualnie poznaliśmy cztery główne frakcje – Rusviet, Polania Republic, Saxony Empire oraz The Unknown Enemy. W każdym oddziale gracze będą kontrolować bohaterów, armię oraz oczywiście wspomniane roboty.
Twórcy przygotowują dynamiczną destrukcję otoczenia, która będzie wpływać na przebieg pojedynków, a każdy z etapów będzie posiadał budowę sandboxową – oznacza to, że gracze na własną rękę będą prowadzić wojnę.
Niestety, takie przyjemności trafią do nas dopiero w 2018 roku. Na otarcie łez przedstawiam trzy screeny. W galerii znajdziecie jeszcze materiały koncepcyjne.