Destiny 2 jest tworzone przez trzy zespoły. Vicarious Visions pomaga rozwinąć uniwersum

Bungie od wielu miesięcy dłubie nad Destiny 2. Gra zadebiutuje na rynku w przyszłym roku, ale najwidoczniej studio potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Activision zdecydowało się odesłać Vicarious Visions do rozwijania tego uniwersum.
Vicarious Visions tworzy gry od 1990 roku – studio przez lata wykreowało pozycje na wiele platform, ale od 2011 roku zespół zajmował się wyłącznie poszerzaniem uniwersum Skylanders. Activision postanowiło jednak rozruszać ekipę i od kilku miesięcy formacja pracuje nad Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.
Deweloperzy jednak nie mogą wyłącznie skupić się na opowieści Crasha, ponieważ Bungie potrzebuje ich pomocy. Wydawca potwierdził w oficjalnym komunikacie, że Vicarious Visions dołączy do autorów serii Halo i formacje będą razem rozwijać uniwersum Destiny.




Nie otrzymaliśmy aktualnie konkretów dotyczących poszczególnego podziału prac, ale w Sieci pojawiają się opinie, według których VV ma przygotowywać port Destiny 2 na PC – w ostatnich miesiącach namnożyło się plotek dotyczących wprowadzenia projektu na trzecią platformę.
Warto jednak zapytać, a co dalej ze Skylandersami? Tutaj nie zostaliśmy uraczeni szczegółami, a branżowi donosiciele nie są jednogłośni – część wspomina o porzuceniu marki na pewien czas, a niektórzy sądzą, że mniejszy zespół zajmuje się pozycją na 2017 rok.
W konsekwencji nad Destiny pracuje teraz ponad 1100 ludzi – 800+ pracowników Bungie, 100+ przedstawicieli High Moon i 200+ twórców z Vicarious Visions.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.