Destiny 2 jest tworzone przez trzy zespoły. Vicarious Visions pomaga rozwinąć uniwersum

Gry
883V
Destiny 2 jest tworzone przez trzy zespoły. Vicarious Visions pomaga rozwinąć uniwersum
Wojciech Gruszczyk | 09.12.2016, 15:39
PS4 XONE

Bungie od wielu miesięcy dłubie nad Destiny 2. Gra zadebiutuje na rynku w przyszłym roku, ale najwidoczniej studio potrzebuje dodatkowych rąk do pracy. Activision zdecydowało się odesłać Vicarious Visions do rozwijania tego uniwersum. 

Vicarious Visions tworzy gry od 1990 roku – studio przez lata wykreowało pozycje na wiele platform, ale od 2011 roku zespół zajmował się wyłącznie poszerzaniem uniwersum Skylanders. Activision postanowiło jednak rozruszać ekipę i od kilku miesięcy formacja pracuje nad Crash Bandicoot N. Sane Trilogy.

Dalsza część tekstu pod wideo

Deweloperzy jednak nie mogą wyłącznie skupić się na opowieści Crasha, ponieważ Bungie potrzebuje ich pomocy. Wydawca potwierdził w oficjalnym komunikacie, że Vicarious Visions dołączy do autorów serii Halo i formacje będą razem rozwijać uniwersum Destiny.

Nie otrzymaliśmy aktualnie konkretów dotyczących poszczególnego podziału prac, ale w Sieci pojawiają się opinie, według których VV ma przygotowywać port Destiny 2 na PC – w ostatnich miesiącach namnożyło się plotek dotyczących wprowadzenia projektu na trzecią platformę.

Warto jednak zapytać, a co dalej ze Skylandersami? Tutaj nie zostaliśmy uraczeni szczegółami, a branżowi donosiciele nie są jednogłośni – część wspomina o porzuceniu marki na pewien czas, a niektórzy sądzą, że mniejszy zespół zajmuje się pozycją na 2017 rok.

W konsekwencji nad Destiny pracuje teraz ponad 1100 ludzi – 800+ pracowników Bungie, 100+ przedstawicieli High Moon i 200+ twórców z Vicarious Visions.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Destiny 2.

Źródło: http://www.polygon.com/2016/12/8/13888632/destiny-development-team-vicarious-visions

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper