X-Morph: Defense. Zaskakujące połączenie od polskiego EXOR Studios

Twórcy z Polski kolejny raz zaskakują. Studio EXOR właśnie zapowiedziało X-Morph: Defense i produkcja połączy klasyczny tower defence z twin-strick shooterem. Pierwszy zwiastun warto zobaczyć.
X-Morph: Defense to bardzo ciekawy mix gatunków. Polacy z EXOR Studios postanowili połączyć klasyczny tower defence z twin-strick shooterem. W grze zawodnicy wcielą się w przedstawicieli obcej rasy, którzy wylądowali na Ziemi i zostali zaatakowani przez ludzi.
GreedFall. Poznajcie nowy RPG od studia Spiders




W produkcji zadaniem śmiałków jest odpieranie kolejnych fal przeciwników, a podczas rozgrywki można to robić na dwa sposoby – atakując bezpośrednio statkiem lub tworząc wieżyczki. W trakcie zabawy zawodnicy mogą ulepszać statek lub inwestować w nowe budynki tworząc tym samym skomplikowane labirynty.
Przed każdą rundą gracz otrzymuje czas na przygotowanie – podczas fazy konfiguracji można sprawdzić rodzaje nadciągających wrogów oraz obserwować ich drogę. Twórcy zastrzegają, że projekt wyróżnia się na tle konkurencji mobilnością wież, które można budować w każdym miejscu, wpływać na otoczenie (przykładowo niszcząc mosty) i tym samym decydować o ruchu rywali.
Na mapach prawie wszystkie elementy można zniszczyć, a rodzime studio przygotowało specjalny silnik nazwany „Schmetterling”, który w czasie rzeczywistym oblicza wszystkie wybuchy i prezentuje efekty na ekranie. W punkcie kulminacyjnym rund pojawią się ogromne mechy, z którymi trzeba będzie się zmierzyć.
X-Morph: Defense jeszcze w tym roku trafi na PlayStation 4, Xboksa One i komputery osobiste.
Materiał: X-Morph: Defense | Announcement Trailer