Touchscreen w DOA: Dimensions
Zastanawialiście się jak Team Ninja zaimplementuje obsługę touchscreena w Dead or Alive: Dimensions? Ja akurat nie, ale dla zainteresowanych uchylono rąbek tejemnicy. Wygląda na to, że egzekwowanie pozycji z listy ciosów nigdy nie było łatwiejsze.
Zastanawialiście się jak Team Ninja zaimplementuje obsługę touchscreena w Dead or Alive: Dimensions? Ja akurat nie, ale dla zainteresowanych uchylono rąbek tejemnicy. Wygląda na to, że egzekwowanie pozycji z listy ciosów nigdy nie było łatwiejsze.
Według Famitsu.com (wątpie, żeby którykolwiek z czytelników rozszyfrował ten gąszcz krzaków - jakby co, to quest dla domorosłych znawców języka japońskiego) na dolnym, dotykowym ekranie wyświetlana będzie lista ciosów postaci, którą akurat gramy. Motyw przedstawia się tak, że dany ruch można wykonać normalnie, za pomocą wklepania odpowiedniej kombinacji, lub też po prostu go nacisnąć na ekranie. Zaoszczędzi to zapewne masę frustracji wielu graczom i pozwoli grać na nieosiągalnym dla nich poziomie, ale osoby dla których słowa "skill" i "manual" zastępują dziesięć przykazań nie będą zachwycone. Pamiętajmy jednak, że to gra na handhelda, więc jakakolwiek gra na poziomie turniejowym mija się z celem.
Drugą informacją jest "Chronicle Mode", który jest tutorialem i przy okazji przedstawia historię gry, włącznie z wydarzeniami z poprzednich części. Tak, fabuła to rzecz absolutnie krytycznej wagi w tej serii...