Gameplay i informacje o RE: Revelations
Resident Evil: Revelations zostało zaprezentowane podczas imprezy Nintendo World 2011 w wielkim stylu. Większość odwiedzających to wydarzenie graczy i dziennikarzy uznało najnowszą grę Capcomu za najlepszy tytuł na 3DS-a!
Resident Evil: Revelations zostało zaprezentowane podczas imprezy Nintendo World 2011 w wielkim stylu. Większość odwiedzających to wydarzenie graczy i dziennikarzy uznało najnowszą grę Capcomu za najlepszy tytuł na 3DS-a!
Doskonała grafika i przyjemny dla oka efekt 3D - tak Japończycy opisują swoje wrażenia po zagraniu w Resident Evil: Revelations. Gra wraca w końcu do klimatów horroru - walki z przeciwnikami są rzadkie, a deweloper stara się ciągle przerazić gracza. Pod tym względem RE: Revelations przypomina pierwsze części serii.
Co ze strzelaniem w ruchu? Capcom rzeczywiście zdecydowało się na taką zmianę - teraz nasza postać może prowadzić ogień nie tkwiąc jak kołek w jednym miejscu. Z raportów graczy wynika niestety, że nie będziemy mogli podczas ruchu zmieniać położenia celownika broni. Po rozpoczęciu przemieszczania możemy naparzać wyłącznie w jedno wcześniej wybrane miejsce.
Złudzenie obrazu stereoskopowego ma mieć - według relacji - niewielkie nasilenie i jest w związku z tym przyjemne dla oka. Wygląda na to, że w RE: Revelations będziemy mogli grać bez specjalnego zmęczenia przez wiele godzin z włączonym obrazem 3D. Według pierwszych opinii nie można tego samego powiedzieć o kilku z prezentowanych na Nintendo World grach (m.in. o DOA: Dimensions).
Niestety trochę jeszcze poczekamy na ten tytuł - Capcom ocenia, że wykonało dopiero 20% prac nad RE: Revelations