Sniper: Ghost Warrior 3. Specjaliści sprawdzają oprawę oraz płynność animacji

Sniper: Ghost Warrior 3 nie jest najmocniejszą produkcją przygotowaną przez deweloperów z naszego kraju. Grę postanowili sprawdzić przedstawiciele z Digital Foundry, którzy dokładnie przyglądają się płynności animacji oraz oprawie.
25 kwietnia odbyła się premiera Sniper: Ghost Warrior 3. Gra CI Games zebrała oceny na poziomie 53%. Studio zapowiedziało już znaczącą naprawę produkcji i gracze mogą oczekiwać istotnych łatek, które trafią na serwery w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.
Sniper: Ghost Warrior 3 w Encyklopedii PPE.pl




Sporo już powiedziano na temat jakości Sniper: Ghost Warrior 3, ale poniższy film w istotny sposób przedstawia jeden z największych mankamentów gry. Tytuł ma spore problemy z płynnością animacji, a spadki w przypadku tej produkcji potrafią znacząco wpłynąć na rozgrywkę. Na PlayStation 4 pozycja działa w 32-30 klatkach na sekundę, a w przypadku Xboksa One w 28-23 fps. Trzeba jednak wiedzieć, że na obu sprzętach pojawiają się mocniejsze spadki.
W przypadku oprawy trudno mówić o wielkich różnicach na konsolach. Sniper: Ghost Warrior 3 działa w 1080p na sprzęcie Sony, a w 900p na urządzeniu Microsoftu – Digital Foundry odnotowuje skromne ulepszenia na PS4, ale trudno tutaj mówić o kolosalnych zmianach.
Jedno jest pewne – CI Games musi zająć się ostrym naprawieniem snajpera, który w dniu premiery powinien prezentować zdecydowanie lepszą jakość. Możemy mieć jedynie nadzieję, że autorzy dobrze wynotowali wszystkie błędy przedstawione przez graczy oraz dziennikarzy z całego świata i w przeciągu następnych miesięcy Sniper: Ghost Warrior 3 będzie działał zdecydowanie lepiej.
Materiał: Sniper Ghost Warrior 3: PS4/PS4 Pro vs Xbox One Graphics Comparison + Frame-Rate Test