Rockstar prowadzi badania ankietowe dotyczące Red Dead Redemption 2
Słyszeliście o produkcji nazwanej Red Dead Redemption 2? Rockstar chce mieć pewność, że wszyscy gracze słyszeli o tytule i firma wysyła do potencjalnych klientów ankiety. To może być dobra wiadomość dla wszystkich fanów wyczekujących na opowieść.
Rockstar aktualnie niezbyt często informuje o Red Dead Redemption 2. Firma w sumie zaprezentowała jeden zwiastun, kilka screenów i opóźniła datę premiery. Gra ma jednak zadebiutować w przeciągu najbliższego pół roku, więc studio zamierza sprawdzić sytuację na rynku.
Red Dead Redemption 2. Według EA opóźnienie gry "jest małą szansą dla wszystkich w branży"
Twórcy zdecydowali się na dość nietypową jak na swoją markę sytuacje. Rockstar rozsyła do niektórzych graczy ankietę z dwoma pytaniami dotyczącymi Red Dead Redemption 2:
- Ile informacji widziałeś lub o ilu słyszałeś na temat Red Dead Redemption 2?
- Jak prawdopodobne jest to, że kupisz Red Dead Redemption 2?
W Sieci pojawiają się głosy, według których ta ankieta nie jest bezpodstawna. Rockstar w przypadku Grand Theft Auto V zastosowało bardzo oszczędną (do czasu) kampanię marketingową, jednak gra o trzech gangsterach to wielkie IP znane na całym świecie.
Red Dead Redemption to młode dziecko, więc studio chce mieć pewność, że klienci są dobrze poinformowani o nadciągającej kontynuacji. Upatruję w tej sytuacji szansę na większą liczbę materiałów z RDR 2, bo szczerze mówiąc aktualnie nie jesteśmy specjalnie rozpieszczani, a wątpię, by wielu graczy było zadowolonych z takiej formy promocji.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.