Electronic Arts zamknęło Visceral Games - twórców Dead Space. Opóźniono grę w świecie Star Wars

Gry
3052V
Electronic Arts zamknęło Visceral Games - twórców Dead Space. Opóźniono grę w świecie Star Wars
Wojciech Gruszczyk | 17.10.2017, 21:47

Jeśli wierzyliście w powrót serii Dead Space, to nie mam dla Was najlepszych informacji. Electronic Arts oficjalnie zamknęło zespół, który stworzył tę świetną markę.

Visceral Games od 1998 do 2009 roku było znane jako  EA Redwood Shores. Zespół tworzył gry przez wiele lat, a na swoim koncie ma takie produkcje jak The Lord of the Rings: The Return of the King, James Bond 007: Everything or Nothing, The Simpsons Game, The Godfather, The Godfather II, Dante's Inferno, Army of Two: The Devil's Cartel, Battlefield Hardline, czy też serię Dead Space.

Dalsza część tekstu pod wideo

Star Wars od Visceral Games. Przecieki zdradzają kolejne konkrety dotyczące fabuły

Visceral Games od wielu miesięcy pracowało nad tajnym projektem w świecie Gwiezdnych Wojen, za który odpowiadała między innymi Amy Hennig – była przedstawicielka Naughty Dog, która pracowała nad przygodami Nathana Drake’a.

Patrick Soderlund z EA przedstawił smutną rzeczywistość projektu – przygodowa gra akcji w świecie Gwiezdnych Wojen była kreowana przez wiele miesięcy, podczas których studio testowało różne koncepcje, pytano graczy o ich wrażenia i w ostateczności szefowie Electronic Arts zdecydowali, że w aktualnej formie tytuł nie może osiągnąć oczekiwanych rezultatów, więc zdecydowano się go przebudować.

„W trakcie całego procesu rozwoju gry, testowaliśmy różne koncepcje z graczami, wsłuchiwaliśmy się w opinie na temat tego, w co i jak chcą grać, a jednocześnie uważnie śledziliśmy fundamentalne zmiany na rynku. Stało się jasne, że chcąc dostarczyć wrażenia, do których gracze będą chcieli wracać i cieszyć się nimi przez długi czas, musimy przebudować projekt.”

Elektronicy zdecydowali się zamknąć Visceral Games, a nad tytułem będzie od teraz pracować EA Vancouver, czyli zespół, który miał okazję rozwijać już ten projekt. Nie jest raczej sekretem, że gra miała być liniową historią, jednak Electronic Arts zdecydowało się porzucić taką koncepcję na rzecz czegoś nowego –  wiele na to wskazuje, że tytuł nie będzie już stricte przygodą dla pojedynczego gracza.

W konsekwencji produkcja trafi na rynek w późniejszym terminie – dotychczas EA planowało wydać grę w 2019 roku, ale teraz plany zostały znacząco zmienione.

Źródło: www.ea.com

Komentarze (121)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper