Playerunknown's Battlegrounds bez kampanii, ale w chmurze Microsoftu
Kolejnymi interesującymi faktami dotyczącymi Playerunknown's Battlegrounds dzielą się deweloperzy. Autorzy nie zamierzają aktualnie wprowadzać jakiejkolwiek zawartości dla singlistów, ale uśmiechają się szeroko do chmury Microsoftu.
Playerunknown's Battlegrounds wciąż podbija Steam. Gra cieszy się ogromną popularnością i deweloperzy przygotowują się do wielkiej premiery na komputerach osobistych oraz Xboksie One. Zanim jednak otrzymamy konkretną datę debiutu, możemy zapoznać się z nowymi ciekawostkami dotyczącymi produkcji.
Playerunknown's Battlegrounds na Xbox One w pudełku. Premiera jeszcze w tym roku
Bluehole Studios skupia się teraz na rozwoju podstawowej wersji tytułu, czyli na sieciowych pojedynkach, ale od czasu do czasu pojawiają się plotki dotyczące zawartości single-player. W tej sprawie wypowiedział się szef projektu Brendan Greene nie ukrywa, że pojawiają się różne pomysły na temat nowej zawartości, ale w tym wypadku sprawa jest prosta – autorzy nie mogą stworzyć kampanii, bo po prostu nie mają na to czasu:
„Ze względu na historię wyspy, istnieją pomysły na coś, co wydawało mi się całkiem fajnym trybem dla pojedynczego gracza, a nawet na kampanię kooperacyjną. [Jednak– red.] Nie mamy zasobów. Nie mamy czasu. Nie mamy zamiaru dodawać półproduktu. Nie, zawartość dla pojedynczego gracza nie wchodzi w grę.”
Podczas spotkania z inwestorami na temat Playerunknown's Battlegrounds wypowiedział się Satya Nadella – dyrektor generalny Microsoftu – który podkreślił, że korporacja z Redmond wspiera deweloperów Bluehole Studios i z tego powodu gra wykorzysta Microsoft Azure, czyli wielką chmurę Amerykanów.
Playerunknown's Battlegrounds ma skorzystać z propozycji nie tylko na Xboksie One, ale również w przypadku wersji na komputery osobiste. Warto tutaj na pewno przypomnieć, że z Azury korzysta Hitman, Halo 5: Guardians, czy też Titanfall.