Detroit: Become Human otrzymało ciekawy materiał. David Cage wspomina Karę

David Cage szykuje się do wielkiej premiery swojej najnowszej opowieści. Znany deweloper postanowił w ciekawy sposób wspomnieć o pierwszej prezentacji projektu, który w 2012 roku był wyłącznie demem technologicznym.
Detroit: Become Human to nadchodząca historia wykreowana przez Quantic Dream, czyli ekipę odpowiedzialną za między innymi Heavy Rain. Gra ma trafić na rynek w pierwszych miesiącach 2018 roku.
Detroit: Become Human poruszy temat przemocy domowej. Screeny i zwiastun




Wiele na to wskazuje, że konkretną datę premiery poznamy już w przyszłym tygodniu. PlayStation Experience 2017 to ostatnia tegoroczna impreza Sony, na której nie powinno zabraknąć tak grubego ogłoszenia.
Wspominam o tym nie bez powodu, ponieważ David Cage zdecydował się przygotować ciekawy materiał. Twórca wspomina początek historii, która narodziła się jeszcze jako demo technologiczne przygotowane z myślą o PlayStation 3.
Po pięciu latach gra jest pewnie na ukończeniu, więc Francuz postanowił podsumować tę długą i pewnie ekscytującą podróż. Należy tutaj zaznaczyć, że Quantic Dream to jedna z nielicznych ekip na świecie, która do każdej nowej produkcji przygotowuje nowy silnik – studio dzięki temu może mieć pewność, że za każdym razem zaoferuje graczom nową jakość.
Kara powstała jako eksperyment. Twórcy pierwszy raz tworzyli sekwencję całego bohatera – wcześniej (dla przykładowo Heavy Rain) oddzielnie tworzono ujęcia dla ciała i oddzielnie dla głosu. Twórcy za pomocą tego silnika zdecydowanie podnieśli jakość przechwytywania informacji uzyskanych od aktorów.
David Cage jest przekonany, że Detroit: Become Human to najbardziej zaawansowany projekt Quantic Dream.