Shadow of the Colossus Remake. Kwadrans rozgrywki z PlayStation 4 Pro i tryby graficzne
Shadow of the Colossus Remake robił wspaniałe wrażenie w trakcie PlayStation Experience 2017. Tym razem do kodu gry dorwała się redakcja Arekkz Gaming, dzięki czemu możemy przyjrzeć się kwadransowi rozgrywki.
Shadow of the Colossus ponownie błyszczy na PlayStation 4 Pro. Tym razem do wersji recenzenckiej gry dorwała się youtubowa ekipa Arekkz Gaming, dzięki czemu możemy przyjrzeć się, jak tytuł prezentuje się prawdopodobnie w swojej finalnej formie (oczywiście możliwe jest wypuszczenie jeszcze patcha premierowego, który zmieni coś w oprawie graficznej).
Shadow of the Colossus zachwyca na PlayStation Experience 2017
Wszystko wygląda tu świetnie. Deweloperzy nie ograniczyli się tylko do podbicia rozdzielczości tekstur, ale zadbali o przemodelowanie wielu obiektów i nowe efekty wizualne. Framerate też wydaje się utrzymywać nienaganną płynność. Miejmy nadzieję, że tytuł będzie prezentować się równie okazale na zwykłych modelach PS4, utrzymując zawsze stabilną animację w 1080p.
Gra obsługuje na PS4 Pro dwa tryby graficzne (do wyboru w opcjach). W opcji Performance Shadow of the Colossus Remake działa w 60 fps, ale w niższej rozdzielczości natywnej i z pewnymi kompromisami w jakości obrazu. Z kolei w Cinematic Mode możemy się cieszyć z rozdzielczości 4K i lepszej grafiki, ale tylko w 30 fps. Tryb Cinematic działa też na wyświetlaczach 1080p, zapewniając przez downsampling lepszą jakość obrazu niż w trybie Performance. Tryby możecie porównać w materiale wideo od PushSquare.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Shadow of the Colossus (2018).