Kingdom Come. Patch 1.3 zwiększa framerate, poprawia ponad 300 błędów i wprowadza save'y przy wychodzeniu
Jedna z najbardziej pożądanych funkcji wreszcie trafiła do Kingdom Come: Deliverance. Chodzi oczywiście o możliwość wykonania tymczasowego save'a przy wychodzeniu do menu głównego tej gry.
Daniel Vavra i jego studio wprowadziło chyba najbardziej wyczekiwaną opcję w Kingdom Come: Deliverance. To funkcja Save & Quit, czyli możliwość wykonania tymczasowego save'a w każdej chwili przy wychodzeniu z gry. Po załadowaniu takiego stanu gry, save zostanie skasowany, by nie nadużywać tej opcji.
Recenzja Kingdom Come: Deliverance. Unikalny RPG dla wytrwałych
To oczywiście nie koniec zmian zapewnianych przez aktualizację 1.3 do Kingdom Come: Deliverance. Kolejne zmiany związane są z ulepszeniami wyłamywania zamków (co okazywało się dla wielu graczy zbyt trudne przy korzystaniu z konsolowych kontrolerów) i z działaniami stealth. Ponadto Warhorse wprowadził ponad 300 poprawek związanych z questami i z lepszą wydajnością oraz frameratem - przede wszystkim na konsolach.
Zmiany w patchu 1.3 do Kingdom Come
Gra posiada teraz funkcję Save & Exit.
Mechanizm save'owania jest teraz mocniejszy. Save'y nie ulegną zepsuciu nawet przy zawieszeniu gry w trakcie zapisu.
Ulepszona wydajność:
- lepsze przełączanie LoD, co zmniejsza pop-in i ulepsza stremowanie tekstur.
- Zmniejszone zacinanie framerate'u w pewnych obszarach.
- Trochę lepszy framerate na Vsync 30 (na konsolach i niektórych PC).
UleUlepszone wyłamywanie zamków:
- Nowy interfejs ułatwia czynność.
- Ułatwiliśmy wyłamywanie prostych i bardzo prostych skrzynek przy użyciu kontrolera.Ulepszono kradzieże kieszonkowe.
- Nie zostaniesz złapany gdy zatrzymasz się na początku minigierki.
- Wskaźnik ryzyka jest teraz o wiele bardziej precyzyjny.Warsztat alchemiczny nie będzie cię już posyłać w powietrze.
Ostatni quest dla Lorda Capona jest teraz widoczny na mapie.
Strażnicy nie będą cię nęka tak często.
Koń nie powinien się już zacinać przy skakaniu przez płoty.
Wyposażenie wierzchowca jest również czyszczone przy wizycie w łaźni.
Dodaliśmy informację o tym czy przespanie się w danym łóżku zapisze save.
Zmiany w balansie rozgrywki w późnym etapie zabawy.
- zmniejszyliśmy moc niektórych zdolności bojowych.
- będzie teraz zacznie trudniej zabić w jednym ciosie wrogów z wysokimi poziomami (chyba, że nie noszą hełmów).Ulepszono pewne elementy walki:
- SI lepiej radzi sobie z łucznictwe,
- Strażnicy reagują teraz bardziej agresywnie na walkę
- Załatano exploit związany z fiksowaniem się na celu.
- I wiele innych poprawek