Iron Harvest hitem Kickstartera
Uniwersum 1920+ Jakuba Różalskiego już wkrótce zostanie w pełni przeniesione do pierwszej produkcji. Iron Harvest zostało ciepło przyjęte na Kickstarterze i w zaledwie 24 godziny deweloperom udało się zgromadzić 80% potrzebnej kwoty na przygotowanie gry.
Iron Harvest to strategia czasu rzeczywistego, która powinna zainteresować graczy z naszego kraju. Autorzy kreując tytuł czerpią garściami z prac Jakuba Różalskiego, czyli rodzimego malarza, artysty koncepcyjnego i ilustratora.
Twórcy Iron Harvest potrzebują 450 tysięcy dolarów na stworzenie gry, ale możemy mieć pewność, że tytuł powstanie. Aktualnie studio zebrało 407 tysięcy dolarów, a wciąż nie minęło 48 godzin od startu zbiórki.
Warto zaznaczyć, że wspomniane 450 tysięcy to „podstawa”. Za 500 tysięcy studio stworzy tryb NG+, 600 tysięcy to wstawki filmowe, 750 tysięcy to mapy z wyzwaniami, a 850 tysięcy to potyczki. Za 1 mln dolarów powstanie tryb sieciowy, a dodatkowe 100 tysięcy pozwoli rozegrać kampanię w kooperacji, kolejne 50 tysięcy to wyzwania w kooperacji, a 1 200 000 twórcy stworzą ligi oraz sezony. Ostatnim progiem jest darmowa kampania jako DLC (1,5 mln dolarów).
Studio jednocześnie podkreśla – jeśli nie uda się zebrać 1 mln dolarów na tryb sieciowy, to deweloperzy poszukają gotówki w innym miejscu. Aktualnie mają 100% kontroli nad projektem, jednak już w ubiegłym roku odbyły się rozmowy z wydawcami, którzy mogą sfinansować zmagania multiplayer.
W Iron Harvest otrzymamy trzy frakcje ponad 40 rodzajów jednostek, dziewięciu herosów oraz trzy kampanie z łącznie 21 misjami.