Iron Harvest. Świetny wynik na Kickstarterze. Demo z przeglądem mechaniki bitewnej
Niektórzy twierdzą, że "rola dziejowa" Kickstartera już się zakończyła. Patrząc na przykład Iron Harvest można jednak powiedzieć, że jest inaczej.
Kickstarter faktycznie wytracił tempo, bo gracze zdecydowanie mniej chętnie dzielą się pieniędzmi na tej platformie (nietrudno zrozumieć czemu po takich wtopach jak Mighty No 9). Na szczęście inaczej jest z Iron Harvest.
Dobry początek Iron Harvest na Kickstarterze
Pomimo faktu, że do końca zbiórki zostały jeszcze ponad 2 tygodnie, Iron Harvest już ma na koncie 847 tysięcy dolarów, wpłacone przez prawie 11 tysięcy graczy. Twórcy Iron Harvest zakładali, że do stworzenia tego RTS-a potrzebne będzie 450 tysięcy dolarów, więc w zaledwie 2 tygodnie od rozpoczęcia akcji już prawie podwojono tę sumkę. Jeśli gra dobije do 1 miliona dolarów (co jest już prawie pewne), to otrzymamy dodatkowo tryb sieciowy.
Z pewnością rolę w powodzeniu Iron Harvest odgrywa demo pre-alpha, które zostało już udostępnione wybranym redakcjom w wersji pecetowej. Poniżej możecie sprawdzić 20 minut rozgrywki z tej próbki kodu. PartyElite prezentuje tu główne mechanizmy gameplayu: pozyskiwanie surowców, produkowanie jednostek i to jak ważny jest system osłon w przypadku piechoty (w tym miejscu trzeba brać pod uwagę fakt, że murki i inne małe przeszkody mechy niszczą bez większych problemów). Wygląda to obiecująco, nawet w tak wczesnej fazie!