Beta Halo: Reach - tryby multiplayer
Zgodnie z naszymi przewidywaniami, im bliżej bety Halo: Reach, której start wyznaczono na 3 maja, tym więcej informacji ujawnia Bungie. Tym razem postanowili podzielić się z graczami opisem trybów, jakie udostępnią nam do zabawy za 3 tygodnie...
Zgodnie z naszymi przewidywaniami, im bliżej bety Halo: Reach, której start wyznaczono na 3 maja, tym więcej informacji ujawnia Bungie. Tym razem postanowili podzielić się z graczami opisem trybów, jakie udostępnią nam do zabawy za 3 tygodnie...
Wielu fanów uniwersum zapewne ucieszy fakt, że beta nie tylko pozwoli nam poznać nowe Halo od strony wizualnej - ale wprowadzi także całkowicie nowe pomysły na multiplayerowe zmagania. Zaciekawieni? Poniżej konkrety:
Headhunter będzie nas nagradzać czaszkami za każdego zdobytego fraga - aby zamienić je na punkty dla drużyny, musimy zdobyte czaszki umieścić w ruchomym zbiorniku na mapie. Nie musimy tam biegać z każdą jedną zdobyczą - możemy walczyć i zdobywać kolejne czaszki bez pozbywania się pojedynczych. Jeśli jednak zaliczymy zgon, stracimy cały posiadany zbiór...
Stockpile to walki dwóch drużyn o 4 neutralne flagi - jednak kontrolowanie ich możliwe jest dopiero w ostatnich 5 minutach każdej rundy. A to oznacza rzeź wokół newralgicznych punktów - tym większą, im bliżej będzie do końca czasu...
Generator Defense (w wewnętrznej becie Bungie znane jako Network Test 1 Beta) dorzuca do mixu drużyn rasę Elite. Spartanie bronią 3 generatorów mocy, podczas gdy przerośnięte bydlaki szturmować będą wzgórza, aby zdobyć maszynerię. Tryb ten rozgrywany jest wyłącznie na mapie Overlook, w mniejszych grupach 3 vs. 3 - ludzie (jako obrońcy) mają przewagę, znajdując się na wzniesieniach, podczas gdy Elite muszą pokonać teren pod górę.
Invasion póki co okrywa najwięcej tajemnic, ale dwa przecieki wywołują u mnie ciary: mapa jest podobno wielka i zawiera pojazdy. Areną dla tego trybu ma być prawdopodobnie nieujawnione jeszcze Boneyard.
Bungie zaznaczyło jednocześnie, że nie wszystkie powyższe tryby dostępne będą od samego początku bety. Zawierać ona będzie 5 playlist, uruchamianych w różnych momentach trwania testów.