Reklama

Red Dead Redemption 2 zaoferuje najbardziej szczegółowy, wiarygodny i interaktywny otwarty świat w historii

Gry
4061V
Red Dead Redemption 2 zaoferuje najbardziej szczegółowy, wiarygodny i interaktywny otwarty świat w historii
Wojciech Gruszczyk | 08.08.2018, 13:54

Rockstar stanęło przed naprawdę trudnym zadaniem. Jak pokonać własne dziecko w postaci GTA 5, które podbiło rynek? Twórcy postawili na dopracowanie świata, który ma zwalić graczy na kolana pod dosłownie każdym względem.

GTA 5 to jedna z najważniejszych gier w historii naszej branży, która osiągnęła kapitalne wyniki i pobicie tego rezultatu przez Red Dead Redemption 2 będzie niezwykle trudne. Pewnie nawet Rockstar oraz Take-Two nie wierzy w możliwość osiągnięcia takich rezultatów przez opowieść na Dzikim Zachodzie, ale zespół postanowił w ciekawy sposób rozszerzyć doświadczenie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Red Dead Redemption 2 - zapowiedź

Celem twórców Red Dead Redemption 2 nie było stworzenie największego, otwartego świata, a autorzy postanowili na najgłębszą, najbardziej szczegółową, wiarygodną i interaktywną mapę w swojej historii. W grze każdy element ma się ze sobą łączyć i w rezultacie zaoferować zupełnie nowe doświadczenie – prawdziwy powiew świeżości.

Jak to jest możliwe? W Red Dead Redemption 2 każdy NPC jest „nieprzewidywalny i wiarygodny w swoich działaniach oraz reakcjach”. Postacie mają różne temperamenty, więc nasze różne decyzje będą miały różnorodny wpływ. Nasze najmniejsze zbrodnie mogą sprawić, że niektórzy będą nas ścigać, inni nawet nie zareagują, kolejni postawią wszystko, by nas skrzywdzić i patrzeć jak cierpimy, a następni po prostu strzelą w głowę. Tutaj każdy detal ma mieć znaczenie.

Red Dead Redemption 2 nie jest typową „piaskownicą”. Autorzy dają nam mnóstwo wolności, ale nasze działania mają mieć sens dla głównego bohatera oraz jego historii – decyzje nie mają zepsuć ogólnego doświadczenia. W rezultacie podczas rozgrywki nie natrafimy na listę „co mam zrobić, by wykonać zadanie” - tutaj wszystko odbywa się w sposób bardzo subtelny, przez rozmowę. Autorzy nie chcieli podążyć drogą przykładowo gier Ubisoftu, czy też Mass Effect Andromeda.

Zespół odpowiedzialny za misje postanowił stworzyć mnóstwo dodatkowych aktywności, ale wszystkie zadania mają posiadać „równie wysoką jakość” i angażować oferując odpowiednią zabawę identycznie jak główny wątek. W każdym wydarzeniu mają pojawić się zaskakujące sceny, które zaskoczą graczy.

Pewną ciekawostką jest również fakt, że w Red Dead Redemption 2 nie natrafimy na wydarzenia, które nie mają sensu – studio przygotowało system, który nie pozwoli na wystąpienie „przypadkowego gówna, które nie pasuje do kontekstu”. Twórcy chcą mieć pewność, że każdy detal będzie pasował, ponieważ wszystko ma związek z fabułą.

Rockstar przygotował dziesiątki animacji, które odpowiadają tym samym czynnością – przykładowo chować broń można na wiele sposobów, bo wszystko w Red Dead Redemption 2 ma mieć swój odpowiedni charakter i prezentować wiarygodny obraz sytuacji.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.

Źródło: https://wccftech.com/red-dead-redemption-2-open-world/

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper