God of War. Zobaczcie kulisy produkcji walki z Nieznajomym

Najnowszy God of War jest niepodważalnie jedną z najlepszych gier tej generacji i jedną z najlepszych produkcji w całej historii branży. Poniżej możecie przyjrzeć się kulisom powstawania walki z pierwszym poważnym bossem. Uwaga na spoilery.
Tym co oczywiście wyróżnia nowego GoW-a na tle konkurencji, są fantastycznie zaprojektowane walki i momenty fabularne, które to zapadają w pamięć jak nic innego.
Jeśli graliście już w dzieło Santa Monica na pewno miło wspominacie pierwsze spotkanie z tak zwanym Nieznajomym. Cory Barlog przyłożył wielką wagę do tego starcia, albowiem był to pierwszy moment, w którym mogliśmy tak naprawdę ujrzeć skalę epickości nowego God of Wara.




Jego zespół podczas produkcji odpowiedział sobie na trzy ważne pytania. Jak dużo boskiej mocy można wepchnąć w Baldura i Kratosa, aby nie przesadzić? Jak powinna wyglądać destrukcja otoczenia i jak wpłynie na scenę oraz rozgrywkę? Jak duża powinna być arena?
Z odpowiedziami na te zagadnienia ruszono do pracy i z największą pieczołowitością opracowano dosłownie pojedyncze ciosy, aby ujęcia kamery i ich moc była odpowiednia. Poniżej możecie zobaczyć krótki materiał prezentujący walkę w suchym środowisku silnika graficznego z jakiego korzysta gra.
Baldur Fight Prototype