Cyberpunk 2077. CDP RED opowiada o projektowaniu gry i 3 stylach rozgrywki
Gracze już nie mogą się doczekać szerszej prezentacji gameplayu z Cyberpunk 2077 (póki co rozgrywkę widzieli tylko dziennikarze).
Niestety wygląda na to, że CDP RED zostawi sobie prezentację gameplayu z Cyberpunk 2077 na inną okazję niż gamescom. Po ujawnieniu czterech screenshotów, które znajdziecie w jednym z poprzednich newsów warszawskie studio zabrało się za... omawianie grafik koncepcyjnych.
Z redakcją IGN porozmawiał Kyle Rowley z CDP RED, który przedstawił główne idee przyświecające studiu w projektowaniu Cyberpunk 2077. Deweloper opowiada nie tylko o lokacjach z gry, ale również o postaciach i NPC-ach. W trakcie wywiadu, który znajdziecie poniżej, pojawia się też temat zmiennych warunków pogodowych i cyklu dnia/nocy.
Kyle Rowley przypomniał, że w Cyberpunk 2077 wystąpią trzy główne style rozgrywki. W jednym z nich wcielimy się w postać specjalizującą się w hakowaniu sieci, dokonując "zdalnych zamachów" na wybranych delikwentach. Kolejne "klasy" to samotny strzelec i specjalista od mechaniki/techniki.
Cyberpunk 2077 nie będzie jednak zamykał graczom dostępu do tych stylów zabawy. W trakcie rozgrywki można płynnie przechodzić między różnymi zdolnościami bohatera. Dzięki temu będziemy mogli łączyć umiejętności, lub specjalizować się tylko w jednym stylu rozgrywki. W Cyberpunk 2077 będzie można również wybrać płeć bohatera. NPC-e w świecie gry mają reagować w odmienny sposób na to czy rozmawiają z kobietą, czy z mężczyzną.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Cyberpunk 2077.