15 tygodni
Tyle czasu trwało stworzenie God of War Collection. A skąd w ogóle powstał pomysł na stworzenie takiej kompilacji? John Hight dyrektor Santa Monica Studio w wywiadzie dla Game Huntera przyznał się do następującej rzeczy:
"Na E3 otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii nt. God of War III. Czytamy blogi, fora oraz artykuły i jasno z nich wynika, że fani chcą ujrzeć God of War I i II na Playstation 3. Krótko po E3 ktoś w Sony doznał natchnienia i stwierdził. że "to jest świetny pomysł".
Tyle czasu trwało stworzenie God of War Collection. A skąd w ogóle powstał pomysł na stworzenie takiej kompilacji? John Hight dyrektor Santa Monica Studio w wywiadzie dla Game Huntera przyznał się do następującej rzeczy:
"Na E3 otrzymaliśmy wiele pozytywnych opinii nt. God of War III. Czytamy blogi, fora oraz artykuły i jasno z nich wynika, że fani chcą ujrzeć God of War I i II na Playstation 3. Krótko po E3 ktoś w Sony doznał natchnienia i stwierdził. że "to jest świetny pomysł".
"Bluepoint użył naszego kodu z PlayStation 2 oraz własnych narzędzi do renderingu", Hight przedstawił proces portowania gry który trwał tylko piętnaście tygodni i został oddany do tłoczenia 2 dni wcześniej niż planowano".
Biorąc pod uwagę datę premiery gry, która jest ustalona na 17 listopada można wywnioskować, że projekt ruszył pod koniec lipca lub z początkiem sierpnia. Jak myślicie czy śladami GOW: Collection pójdą kolejne tytuły? Wstępnie mówi się już o składance ICO i Shadow of Colossus - a wy jakie tytuły przenieślibyście z PS2 na PS3?
Podziękowania dla Waldemara Mazura, za informacje.