Łyknij sobie Elixir
Premiera Final Fantasy XIII w Japonii już lada dzień, nic więc dziwnego, że ostro ruszyła kampania reklamowa. Jakie tym razem atrakcje przygotowało dla fanów serii Square Enix? We współpracy z Suntory, firma stworzyła 16 puszek z napojami, na każdej z inna postacią z gry. Każdy taki trunek zawierał będzie kofeinę i mleczko pszczele zapewniając pijącym dzienne zapotrzebowanie na witaminę B1 i B6. Mimo iż projektów puszek jest aż 16 smaki będą tylko dwa – cytryna i aloes. Są chętni na małego grzdyla odnawiającego HP? Nie zabraknie też oczywiście tematycznej garderoby, choć jak na razie zaprezentowano zaledwie dwa warianty koszulek - z Odinem i Shivą. Dochodzą do tego plakaty, breloczki, ruchome figurki i soundtrack, więc jeśli macie trochę zbędnej gotówki możecie uderzać do cdjapan na zakupy. Tych mniej chętnych zapraszam do galerii poniżej.
Premiera Final Fantasy XIII w Japonii już lada dzień, nic więc dziwnego, że ostro ruszyła kampania reklamowa. Jakie tym razem atrakcje przygotowało dla fanów serii Square Enix? We współpracy z Suntory, firma stworzyła 16 puszek z napojami, na każdej z inna postacią z gry. Każdy taki trunek zawierał będzie kofeinę i mleczko pszczele zapewniając pijącym dzienne zapotrzebowanie na witaminę B1 i B6. Mimo iż projektów puszek jest aż 16 smaki będą tylko dwa – cytryna i aloes. Są chętni na małego grzdyla odnawiającego HP?
Nie zabraknie też oczywiście tematycznej garderoby, choć jak na razie zaprezentowano zaledwie dwa warianty koszulek - z Odinem i Shivą. Dochodzą do tego plakaty, breloczki, ruchome figurki i soundtrack, więc jeśli macie trochę zbędnej gotówki możecie uderzać do cdjapan na zakupy. Tych mniej chętnych zapraszam do galerii poniżej.