Quantic Dream mówi „tak” różdżkom
Wczoraj informowaliśmy Was o planach EA w stosunku do kontrolerów ruchowych. Dziś, w wywiadzie dla serwisu Destructoid, swoje pięć groszy w tej kwestii dorzucił David Cage.
Wczoraj informowaliśmy Was o planach EA w stosunku do kontrolerów ruchowych. Dziś, w wywiadzie dla serwisu Destructoid, swoje pięć groszy w tej kwestii dorzucił David Cage.
Myślę, że inni już znakomicie sprawdzili możliwości [nowych urządzeń – dop. redakcji] w obszarze „rodzinnej rozrywki”. Jestem ciekaw tego, co można zrobić z „dojrzałymi” grami, jeżeli może je wykorzystać by zwiększyć immersję i stworzyć nowe możliwości grania. Quantic Dream z pewnością będzie eksperymentował z „różdżką” w niedalekiej przyszłości.
Można to potraktować jako deklarację kolejnego developera, gdyby nie to, co dalej mówi szef francuskiego studia.
Ruch już teraz gra główną rolę w Heavy Rain. Prawdę powiedziawszy, cały interfejs jest zbudowany właśnie wokół ruchu i zaangażowania w rozgrywkę.
Czy aby przypadkiem gdzieś tu nie wkradła się jakaś drobna sugestia? Wszyscy dokładnie wiemy, że liczbę gier, które Quantic Dream wydało w przeciągu trzynastu lat działalności, można policzyć na palcach jednej ręki. Wyrażenie „niedaleka przyszłość” nijak nie pasuje mi do okresu pół dekady... Tym bardziej, że już tilt znajduje w grze szerokie zastosowanie, co widzieliśmy na pokazach gry (chociażby scena, w której Ethan myje zęby, a my poruszamy padem z boku na bok). Co o tym myślicie?