Bayonetta pozostanie wolna
Gdy w listopadzie pisałem newsa o tym, że Sega załata długie loadingi w Bayonetcie. Po cichu liczyłem, że się tak stanie. Dziś jednak pojawiła się informacja, po której można zapomnieć o takiej poprawce.
Gdy w listopadzie pisałem newsa o tym, że Sega załata długie loadingi w Bayonetcie. Po cichu liczyłem, że się tak stanie. Dziś jednak pojawiła się informacja, po której można zapomnieć o takiej poprawce.
Jak podaje serwis ctraltkill.org, Sega nie ma zamiaru poprawiać czegokolwiek. W odpowiedź na maila jednego z użytkowników, który chciał się dowiedzieć "co z tym patchem", pomoc techniczna Segi odpisała:
"Niestety, ale nie możemy nic zrobić z długim czasem wczytywania w grze. Myślimy, że nie jest możliwe naprawić to poprzez łatkę."
Słabsza wersja dalej pozostanie tą słabszą. Niestety.