Nowe screeny z GT5
Powyżej widzicie jeden z nowych screenshotów wprost z Gran Turismo 5. W rozwinięciu zobaczycie pozostałe, mamy też dla Was parę słów od Yamauchiego odnośnie liczby wielokątów tworzących pojedynczy model samochodu.
Powyżej widzicie jeden z nowych screenshotów wprost z Gran Turismo 5. W rozwinięciu zobaczycie pozostałe, mamy też dla Was parę słów od Yamauchiego odnośnie liczby wielokątów tworzących pojedynczy model samochodu.
W jednym z wywiadów rzeczony jegomość stwierdził:
Mięliśmy może 300 polygonów na samochód w pierwszej odsłonie gry. Teraz jest to około 500 000 polygonów. Wtedy elementy samochodu były raczej symboliczne. Teraz są prawdziwe i odbijają światło.
Skok technologiczny jest olbrzymi. Swoją drogą, ciekawe jak wygląda sprawa u konkurencji? A może by tak pomyśleć nad zmniejszeniem przepaści graficznej pomiędzy otoczeniem, a samymi autami - „tekturowe” drzewka z Prologue do dziś śnią mi się po nocach...
A teraz już wspomniane zrzuty ekranu: