Bayonetta na PS3 jest spoko!
HipHopGamer postanowił nakręcić wideo, w którym wyjaśnia, dlaczego zaniżone oceny Bayonetty w wersji na PlayStation 3 są niesprawiedliwe.
HipHopGamer postanowił nakręcić wideo, w którym wyjaśnia, dlaczego zaniżone oceny Bayonetty w wersji na PlayStation 3 są niesprawiedliwe.
Do działania skłoniła go popularna postawa „nie kupię Bayonetty na PS3, bo IGN/Gamespot piszą, że jakościowo znacząco odstaje ona od wersji na X360” - jego zdaniem błędna. Na poparcie swojej opinii proponuje nam przyjrzeć się tym elementom gry, które miały wpływ na zaniżenie jej oceny w wersji na konsolę Sony.
Kwestia pierwsza – framerate. Gra działa płynnie, bez zauważalnych spowolnień czy skoków animacji. W prosty sposób możesz to sprawdzić samodzielnie w domu, nie posiadając gry w wersji na obie platformy – wystarczy porównać wideo z rozgrywki w obu wersjach.
Dalej HipHopGamer przechodzi do oprawy graficznej. Wyraża zdumienie, skąd w recenzji IGN pojawiają się tu takie różnice w notach – 9.5 w wersji na X360 i tylko 7.5 w wersji na PS3! Jeśli tylko posiadasz telewizor wspierający rozdzielczość FullHD, to właśnie w niej zostanie uruchomiona Bayonetta. Graficznie gra prezentuje się wprost niesamowicie – jak twierdzi niezależny recenzent, identycznie na obu platformach sprzętowych.
Ostatnim elementem, który został omówiony w porównaniu, jest czas wczytywania. Różnice w tym wypadku nie są znaczne – loadingi nie będą nam przeszkadzać podczas zabawy, tym bardziej, że nie uświadczymy ich podczas samych walk. Czas wczytywania pomiędzy rozdziałami jest o wiele krótszy niż chociażby w MGS4 (najwyższa nota w serwisie IGN), mimo to jest on wymieniany wśród wad Bayonetty.
Pełny materiał wideo obejrzycie poniżej.
Podsumowując – Bayonetta jest tak samo dobrą grą niezależnie od platformy. A przynajmniej tak uważa HipHopGamer. Jeśli ktoś z Was miał okazję bawić się grą na obu konsolach, dajcie znać w komentarzach jaka jest Wasza opinia na ten temat.