Promocja MAG-a ruszyła pełną parą
Trzeba przyznać, że wydawcy prześcigają się w pomysłach na dotarcie ze swoim produktem do świadomości konsumentów. Były już nagrobki na ulicach (Halo 3), były butelki Arcadii porozrzucane na plaży (BioShock 2), a teraz to. Może nie tak zwariowane, ale na pewno nie mniej wartościowe dla wyczekujących MAG-a.
Trzeba przyznać, że wydawcy prześcigają się w pomysłach na dotarcie ze swoim produktem do świadomości konsumentów. Były już nagrobki na ulicach (Halo 3), były butelki Arcadii porozrzucane na plaży (BioShock 2), a teraz to. Może nie tak zwariowane, ale na pewno nie mniej wartościowe dla wyczekujących MAG-a.
Tym, co nadaje całej tej grze głębi, jest obecność trzech konkurencyjnych frakcji, z których każda poszerza swoje zasoby. Stając po jednej ze stron, gracz automatycznie staje się kolejnym trybikiem w tym ekonomicznym mechanizmie. Nie mniej fascynujące niż 256 graczy na jednej mapie, prawda?
Wszystkich, którzy tak uważają, i chcą zgłębić uniwersum MAG-a jeszcze przed premierą, odsyłam na strony poszczególnych frakcji – wybierz świadomie, po czyjej stronie staniesz!
Raven
Valor
S.V.E.R.
Ponadto każda z wyżej wymienionych korporacji posiada własną stronę na Facebooku. Jest nawet coś na kształt „wiadomości” ze świata gry. Świetnie, Zipper Interactive się postarało!