Trofea w Heavy Rain będą... opóźnione
Kto miał styczność z Linger in Shadows ten zapewne kojarzy ten sposób nagradzania dokonanych przez nas osiągnięć. Trofea w Heavy Rain nie będą się więc odblokowywać "na żywo", a dopiero po ukończeniu całej gry. Co więcej, znaczna większość (jak nie wszystkie) będzie ukryta. Ma to na celu uniknięcie spoilerów, ale i też gwarantuje większą niespodziankę podczas zagłębiania się w produkcję Quantic Dream. A czy Wy wolicie gdy trofea są z góry określone? Czy może preferujecie ich indywidualne odkrywanie? Przy okazji jedna z osób, która zaliczyła pełną wersję recenzencką HR ujawniła przykładowe 3 trofea pochodzące z gry (bez obaw, akurat te pucharki nie są żadnym spoilerem):
Kto miał styczność z Linger in Shadows ten zapewne kojarzy ten sposób nagradzania dokonanych przez nas osiągnięć. Trofea w Heavy Rain nie będą się więc odblokowywać "na żywo", a dopiero po ukończeniu całej gry. Co więcej, znaczna większość (jak nie wszystkie) będzie ukryta. Ma to na celu uniknięcie spoilerów, ale i też gwarantuje większą niespodziankę podczas zagłębiania się w produkcję Quantic Dream. A czy Wy wolicie gdy trofea są z góry określone? Czy może preferujecie ich indywidualne odkrywanie?
Przy okazji jedna z osób, która zaliczyła pełną wersję recenzencką HR ujawniła przykładowe 3 trofea pochodzące z gry (bez obaw, akurat te pucharki nie są żadnym spoilerem):
Heavy Rain Hero
Finish the Story (ukończ historię)
Four Heroes
Finish with all four characters alive (ukończ historię, utrzymując przy życiu wszystkich 4 bohaterów)
Heavy Rain Master (Platyna)
Unlock all Trophies (odblokuj wszystkie trofea, tradycja :)
Update:
Jako, że wersja recenzencka wpadła właśnie nasze ręce możemy oficjalnie potwierdzić powyższe rewelacje, ale... tylko częściowo. Owszem, trofea są ukryte i te z nich, które uda nam się zaliczyć pojawiają się z opóźnieniem... ale nie po ukończeniu gry tylko już podczas podsumowania danego rozdziału. Wkrótce na stronie pojawi się nasz Playtest. Zostańcie z nami.