PS3 w zgodzie z przyrodą
Artysta Alex Divine wyjątkowo dosłownie potraktował hasło kampanii reklamowej PlayStation 3 "This is Living!", projektując techno-organiczne drzewko oplatające bluszszczem PS3 i jego kontroler. Rzeczywiście teraz można z czystym sumieniem powiedzieć, że "to jest dopiero życie!". Ciekawe tylko jak taka abstrakcja przełoży się na ilość sprzedanych egzemplarzy. Być może skusi ona wielbicieli przyrody, którzy spojrzą na mechaniczny wynalazek bardziej przychylnym okiem. W rozwinięciu więcej ujęć z roślinkami.
Artysta Alex Divine wyjątkowo dosłownie potraktował hasło kampanii reklamowej PlayStation 3 "This is Living!", projektując techno-organiczne drzewko oplatające bluszszczem PS3 i jego kontroler. Rzeczywiście teraz można z czystym sumieniem powiedzieć, że "to jest dopiero życie!". Ciekawe tylko jak taka abstrakcja przełoży się na ilość sprzedanych egzemplarzy. Być może skusi ona wielbicieli przyrody, którzy spojrzą na mechaniczny wynalazek bardziej przychylnym okiem. W rozwinięciu więcej ujęć z roślinkami.