PSPgo raz jeszcze?
Nie jest żadną tajemnicą, że PSPgo zawiodło po całej linii. Mięliśmy dostać nowe, rewolucyjne PSP, a dostaliśmy okrojoną wersję starego, do którego jeszcze dopłacamy. Niektórzy stwierdzają nawet bez ogródek, że to największa sprzętowa pomyłka, jaką popełniło Sony. Zresztą, sami doskonale wiecie, jak negatywna aura panuje wokół całego projektu. Zdaje się, że dostrzegła to również sama korporacja. Co więcej, zamierza z tym coś zrobić.
Nie jest żadną tajemnicą, że PSPgo zawiodło po całej linii. Mięliśmy dostać nowe, rewolucyjne PSP, a dostaliśmy okrojoną wersję starego, do którego jeszcze dopłacamy. Niektórzy stwierdzają nawet bez ogródek, że to największa sprzętowa pomyłka, jaką popełniło Sony. Zresztą, sami doskonale wiecie, jak negatywna aura panuje wokół całego projektu. Zdaje się, że dostrzegła to również sama korporacja. Co więcej, zamierza z tym coś zrobić.
Jak mówi serwisowi Gamervision bliskie Sony źródło, firma planuje przeprowadzić relaunch konsoli z potężnym marketingiem na czele, co miałoby wzbudzić zainteresowanie konsumentów PSPgo. Możliwości jest naprawdę dużo, a jedną z najefektywniejszych wydaje się... obniżka ceny konsoli. Wystarczy przejść się do najbliższego sklepu, żeby przekonać się, że to cena niszczy całą magię nowego PSP; zamiast stworzyć handhelda dla mas, otrzymaliśmy coś wręcz przeciwnego. Ta konsola miała przetrzeć szlaki elektronicznej dystrybucji, tymczasem wychodzi jej to naprawdę słabo...
Czego poza tym powinniśmy się spodziewać? Zapewne kolejnych reklam z Kevinem Butlerem w roli głównej i mocnej promocji nadchodzących tytułów ekskluzywnych. A może nawet zapowiedzi nowych? Wszystko zależy od tego, czy plotka ma w sobie choć trochę prawdy oraz tego, jak poważnie Sony podejdzie do sprawy. Najbliższą okazją do przekonania się o tym wydaje się być, będące tuż za rogiem, GDC.