Fallout: New Vegas - same fakty

Gry
591V
Fallout: New Vegas - same fakty
admin | 07.02.2010, 09:57
Wygląda

na to, że część prenumerujących magazyn PC Gamer otrzymała już najnowszy numer, w którym zamieszczono obszerną, 6-stronicową zapowiedź gry Fallout: New Vegas. W rozwinięciu mamy dla Was potężną dawkę informacji o kolejnym podejściu Bethesdy do tematu.

Wygląda na to, że część prenumerujących magazyn PC Gamer otrzymała już najnowszy numer, w którym zamieszczono obszerną, 6-stronicową zapowiedź gry Fallout: New Vegas. W rozwinięciu mamy dla Was potężną dawkę informacji o kolejnym podejściu Bethesdy do tematu.



Oto pełna lista:

Dalsza część tekstu pod wideo




  • • W trybie hardcore nasza postać będzie musiała pić wodę, amunicja waży (w końcu!), leczenie nie jest natychmiastowe etc. Normalny poziom trudności jest podobny do tego, co znamy już z Fallout 3.

  • • Na Vegas nie spadło wiele bomb: jest dużo nietkniętych budynków, podobnie jak występowanie roślinności pustynnej. Samo miasto jest w większości nienaruszone.

  • • Fabuła opiera się na konflikcie New California Republic, Caesar's Legion i mieszkańców samego New Vegas.

  • • Nie jesteś mieszkańcem Krypty, ale dostajesz Pip-Boy'a od któregoś z nich. Jesteś kurierem, porzuconym na śmierć i uratowanym przez przyjaznego robota.

  • • Występuje karabin szturmowy podobny do M4 i nowy typ machine gun'a ciskający granaty.

  • • Podczas VATS wykonamy również uderzenia bronią białą, np. "Fore!" dla kija golfowego, który jest ciosem pomiędzy nogi (auć!).

  • • Wśród lokacji występujących w grze napotkamy m.in.: Hoover Dam, dostarczającą energii elektrycznej miastu, lotnisko McCarran (siedziba New California Republic),Vegas Strip (Caesar's Legion), Black Mountain (supermutanci), miasta Fremont i Primm oraz owiany tajemnicą Obszar 51.

  • • Jednym z zadań jest uratowanie ghoula przed supermutantami. W efekcie może on zostać Twoim towarzyszem.

  • • Powrócą gekony (znane z Fallout 2).

  • • Napotkamy zarówno głupich, jak i bardzo inteligentnych supermutantów, włączając w to Nightkin.

  • • Pojawią się również nowi supermutanci, jak np. kobieta z blond peruką stylizowaną na lata '50 i okularami w kształcie serc (prawdopodobnie jest jednym z przywódców).

  • • Umiejętności mają większy wpływ na kwestie dialogowe, np. posiadając wysokie doświadczenie w temacie materiałów wybuchowych, podczas rozmowy pojawią się związane z nimi opcje wyboru.

  • • Handel wymienny oznacza nie tylko niższe ceny, ale i negocjacje odnośnie wysokości nagród.

  • • Wszystkie opcje dialogowe dostępne są dla każdej postaci, bez względu na to, czy posiadasz ku temu odpowiednie umiejętności, czy nie. Jednocześnie nie ma żadnej kary za niepowodzenie.

  • • Oprócz systemu Karmy, w grze zaimplementowano również Reputację (znów nawiązanie do Fallout 2).

  • • Możemy sterować kompanami dzięki kontekstowemu menu, z rozkazami takimi jak "podążaj", "stój", "atakuj" itd.

  • • Wśród screenów zamieszczonych w magazynie znajdują się: vault suit, koleś z brodą i słomianym kapeluszem (chłop?), ghoul, gigantyczny dinozaur reklamujący hotel, talerze i sieć baterii słonecznych, concept arty wojownika New California Republic (nosi brązowy pancerz z rękawami) i samego miasta New Vegas (czyżby nie było jeszcze dostatecznie ukończone?).


Co o tym myślicie? Budujący jest fakt, że twórcy starają się mocniej nawiązać do pierwotnych odsłon serii, co na pewno zadowoli jej fanów. Wiecie, że wspomniane frakcje - New California Republic i Caesar's Legion - stworzono jeszcze z myślą o Van Burenie, tj. Fallout 3 wg Black Isle? Sama gra, dzięki kilku ciekawym rozwiązaniom, zapowiada się na głębszą od poprzednika. No i tryb hardcore prezentuje się wybornie!

Źródło: własne

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper