3 miliony dusz posmakowało piekła
John Schappert z Electronic Arts pochwalił się wynikiem, jaki został osiągnięty przez demo Dante’s Inferno. Otóż wersja demonstracyjna zupełnie nowego IP Elektroników, została pobrana przez 3 miliony graczy. Wynik naprawdę świetny, ale nie możemy zapomnieć, że osiągnięty na dwóch różnych platformach (PS3, X360).
John Schappert z Electronic Arts pochwalił się wynikiem, jaki został osiągnięty przez demo Dante’s Inferno. Otóż wersja demonstracyjna zupełnie nowego IP Elektroników, została pobrana przez 3 miliony graczy. Wynik naprawdę świetny, ale nie możemy zapomnieć, że osiągnięty na dwóch różnych platformach (PS3, X360).
Ciekawe czy liczby pochodzące ze sprzedaży gry, będą kolejnym powodem do dumy dla szefostwa EA? Bardzo im tego życzę, w końcu produkcja zupełnie nowych IP, to w dzisiejszych czasach niezbyt popularna praktyka w środowisku twórców gier lub też wielkich wydawców.
Dla wszystkich niezdecydowanych, naszą recenzję znajdziecie tutaj.