Demo Bad Company 2 wielkim sukcesem
to w tej chwili jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów nadchodzących miesięcy. Okazuje się, że wersja demonstracyjna gry dostępna w sieci od kilku dni, może stać się najpopularniejszym demem w historii Electronic Arts.
Battlefield: Bad Company 2 to w tej chwili jeden z najbardziej wyczekiwanych tytułów nadchodzących miesięcy. Okazuje się, że wersja demonstracyjna gry dostępna w sieci od kilku dni, może stać się najpopularniejszym demem w historii Electronic Arts.
2 miliony. Tylu graczy zdecydowało się ściągnąć wersje demonstracyjną gry a wynik ten osiągnięto w zaledwie 5 dni. Nic więc dziwnego, że zarówno EA jak i DICE postanowiły pochwalić się tą wiadomością ze światem, nie grzesząc przy tym skromnością.
„Dzięki ogromnej popularności dema na Xbox LIVE i PlayStation Network oraz pecetowej bety, Battlefield: Bad Company 2 będzie jedną z najgłośniejszych strzelanin 2010 roku, kiedy 2 marca uderzy do sklepów".
- można przeczytać w notatce prasowej. Swoje trzy grosze dołożył także Patrick Bach z DICE, odpowiedzialny za produkcję gry.
„To jest inteligentne, strategiczne pole bitwy, którego nasza konkurencja nie będzie w stanie powielić."
Widać developerzy są bardzo pewni siebie, jednak biorąc pod uwagę jak wielkie zainteresowanie towarzyszy tej produkcji, jest to w pełni uzasadnione. Pytanie tylko czy popularność będzie wprost proporcjonalna do jakości. Ale o tym dowiemy się już po premierze.