Metro 2033 nie dla PS3...
to całkiem ciekawie zapowiadająca się produkcja, która połączy rasowego FPSa z elementami survival horroru i RPGa. Okazuje się, że historia grupki osób, która ocalała nuklearną zagładę ukrywając się w moskiewskim metrze, mogła zagościć również na PlayStation 3. Dlaczego do tego nie doszło?
Metro 2033 to całkiem ciekawie zapowiadająca się produkcja, która połączy rasowego FPSa z elementami survival horroru i RPGa. Okazuje się, że historia grupki osób, która ocalała nuklearną zagładę ukrywając się w moskiewskim metrze, mogła zagościć również na PlayStation 3. Dlaczego do tego nie doszło?
„To była prawdopodobnie marketingowa decyzja i ja nie miałem na nią wpływu”.
- powiedział Huw Beynon (producent gry) podczas imprezy promującej najnowsze dzieło THQ. W dalszej części wywiadu możemy przeczytać, że silnik świetnie radził sobie na PS3 a autorzy gry wykonali wiele wstępnych prac by sprawdzić jego architekturę. O przyczyny nieobecności gry na konsoli Sony Beynon poradził zapytać kogoś z szefostwa THQ. Jednocześnie zapewnił wszystkich, że silnik A4 będzie mógł być w przyszłości bez problemu wykorzystany na PS3. Czy mamy czego żałować? Tego dowiemy się po marcowej premierze.