"Wystąpiły problemy" z portem CryENGINE 3
Zapowiedź wydania Crysis 2 na konsole obecnej generacji wstrząsnęła środowiskiem graczy, utwierdzanych w tym, że z grą poradzą sobie jedynie najwydajniejsze komputery. Dziś rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, co nie oznacza, że developer nie natrafił na problemy z portem swojego silnika, CryENGINE 3.
Zapowiedź wydania Crysis 2 na konsole obecnej generacji wstrząsnęła środowiskiem graczy, utwierdzanych w tym, że z grą poradzą sobie jedynie najwydajniejsze komputery. Dziś rzeczywistość wygląda zgoła inaczej, co nie oznacza, że developer nie natrafił na problemy z portem swojego silnika, CryENGINE 3.
Głos w tej sprawie zabrał CEO studia Crytek, Cevat Yerli:
Dużym wyzwaniem podczas developingu CryENGINE 3 było skalowanie silnika, przy jednoczesnym zachowaniu jakości wizualiów i wydajności. [...] Oczywiście pojawiły się problemy, ale jesteśmy naprawdę dumni z faktu, że nasz zespół zdołał je rozwiązać, co udowodniliśmy w niejednej prezentacji silnika i co udowodni Crysis 2.
Najważniejsze, że problemy zostały ostatecznie zażegnane, a Crysis 2 w końcu pojawi się również i na konsolach. Zainteresowani?