Machinarium w rękach Sony
Kojarzycie tą wspaniałą przygodówkę z gatunku "point'n'click", która podbiła serca posiadaczom PC? Jej twórcy chcieli przenieść swój projekt początkowo do usługi Xbox Live Arcade, jednakże Microsoft odmówił jego wydania z powodu braku wyłączności na ten tytuł (osobne wersje pojawiły się też na Linuxa i Maca). Jakub Dvorsky (Amanita Design) zaproponował więc Machinarium dla Sony, ponieważ usługa PlayStation Network nie wymaga od postronnych developerów wydawania ich własnych produkcji. A Wy chcielibyście ujrzeć Machinarium na PS3? Polecamy obejrzeć fragment rozgrywki, przed odpowiedzeniem na to pytanie.
Kojarzycie tą wspaniałą przygodówkę z gatunku "point'n'click", która podbiła serca posiadaczom PC? Jej twórcy chcieli przenieść swój projekt początkowo do usługi Xbox Live Arcade, jednakże Microsoft odmówił jego wydania z powodu braku wyłączności na ten tytuł (osobne wersje pojawiły się też na Linuxa i Maca). Jakub Dvorsky (Amanita Design) zaproponował więc Machinarium dla Sony, ponieważ usługa PlayStation Network nie wymaga od postronnych developerów wydawania ich własnych produkcji. A Wy chcielibyście ujrzeć Machinarium na PS3? Polecamy obejrzeć fragment rozgrywki, przed odpowiedzeniem na to pytanie.