Kilka szczegółów odnośnie Crysis 2
Redaktorzy niemieckiego PC Gamera w najnowszym numerze owego periodyku opublikowali kilka informacji na temat Crysis 2, którymi grzechem byłoby się z Wami nie podzielić. Oczywiście marketingowy bełkot pokroju "najbardziej zaawansowanej technicznie produkcji wszech czasów" pozwoliłem sobie pominąć.
Redaktorzy niemieckiego PC Gamera w najnowszym numerze owego periodyku opublikowali kilka informacji na temat Crysis 2, którymi grzechem byłoby się z Wami nie podzielić. Oczywiście marketingowy bełkot pokroju "najbardziej zaawansowanej technicznie produkcji wszech czasów" pozwoliłem sobie pominąć.
- Sztuczna inteligencja ma być w grze wspólna dla ludzi oraz obcych, choć w przypadku obcych cechować będzie się szeregiem dodatkowych zachowań
- Mimo, że upadły Nowy Jork to idealne miejsce na toczenie epickich batalii, CryTek chce zaakcentować występowanie w Crysis 2 elementu skradankowego. Dzięki temu wydłużony zostanie czas działania kamuflażu optycznego
- Poza nowymi umiejętnościami odpalanymi dzięki Nanosuit'owi 2.0, ulepszeniu ulegną te stare. Jako przykład autorzy przytaczają skill "Armor", który dopasiony zostanie o 5-sekundową nietykalność
- Wspomniane nowe umiejętności odpalane dzięki Nanosuit 2.0 to "Tactics" oraz "Power". Pierwszy umożliwi nam zaznaczenie na mapie miejsc, w których przebywają choć raz spostrzeżeni przeciwnicy. Drugiego nie wytłumaczono, jednak domyślamy się, iż chodzi o wzmocnienie siły ognia głównego bohatera
- W Crysis 2 ważną rolę odegra specjalna waluta, dzięki której będziemy mogli raz po raz modyfikować nasz Nanosuit 2.0. Aktualnie wiadomo tylko o możliwości wykupienia opcji widzenia przeciwników przez ściany na niewielkich odległościach. Jednak CryTek zarzeka się, że opcji owego pokroju będzie jednak zdecydowanie więcej