Wywiad: Sony wspiera artystów
W wywiadzie dla serwisu NowGamer Jenova Chen, developer pracujący przy produkcji Flower, stwierdził, że Sony stawia na "artystyczne" studia, jak Quantic Dream, Team ICO czy jego własne thatgamecompany.
W wywiadzie dla serwisu NowGamer Jenova Chen, developer pracujący przy produkcji Flower, stwierdził, że Sony stawia na "artystyczne" studia, jak Quantic Dream, Team ICO czy jego własne thatgamecompany.
Z mojego własnego doświadczenia płynącego z pracy dla Sony i PS, mogę powiedzieć, że naprawdę uważam, że ten zespół dzieli naszą wizję. Chcemy robić świetne gry wideo dla dojrzałego odbiorcy i sprawić, by gry były dojrzałym medium dla każdego. Począwszy od ich wsparcia dla artystycznych studiów jak Team ICO czy Quantic Dreams, po ich poświęcenie dla świetnych franczyz takich jak God of War i Uncharted, zawsze szukają doskonałości w rozrywce.
Chen dodał, że gdyby nie Sony, takie gry, jak jego własne Flower nie miałyby szansy na zaistnienie:
Nawet na mniejszą skalę, możesz poczuć ich innowacyjność poprzez bibliotekę PSN. Bez zaufania i wsparcia Sony przez minione cztery lata, nie byłoby flOw, Flower czy Journey.
No właśnie. Ciekawe jak wypadnie najnowszy projekt thatgamecompany?
Do źródła