Call of Duty: Ghosts na PlayStation 3 nie będzie dużo gorsze niż na PlayStation 4.

Tak w wolnym przekładzie powiedział Mark Rubin, producent wykonawczy Infinity Ward, pracujący obecnie nad Call of Duty: Ghosts. W wywiadzie dla serwisu IGN, Rubin zapewnił, że silnik gry został dopasowany do obu generacji, by każdy gracz mógł cieszyć się nowościami zawartymi w CoD: Ghosts.Tak w wolnym przekładzie powiedział Mark Rubin, producent wykonawczy Infinity Ward, pracujący obecnie nad Call of Duty: Ghosts. W wywiadzie dla serwisu IGN, Rubin zapewnił, że silnik gry został dopasowany do obu generacji, by każdy gracz mógł cieszyć się nowościami zawartymi w CoD: Ghosts.
Z wywiadu dowiadujemy się również, że grając w domu na starej generacji możemy wyjść, przejść się do znajomego który posiada konsolę nowej generacji, zalogować się na swoje konto i mieć dostęp do wszystkiego, co zdobyliśmy w domu. Konta będą wspólne dla obu konsol.
Niektóre rzeczy wykraczają poza możliwości obecnej generacji, jak dynamiczne, liczone w czasie rzeczywistej oświetlenie i dynamiczne mapy, ale to tylko składowe całości. Nowy system audio, na który przekładają się różne hałasy jak np. eksplozja granatu i jej wpływ na różnego rodzaju elementy otoczenia będą dostępne na obu generacjach.
Pełny wywiad jest dostępny poniżej: