W pojedynkę czy z partnerem w Darksiders II?

Tryb Multiplayer to coś, co pragnęli dokonać twórcy Darksiders jeszcze za czasów części pierwszej gry. Jednakże z uwagi na trudności techniczne, musieli ostatecznie z tej opcji zrezygnować. Jak będzie z wariantem kooperacji w sequelu?
Tryb Multiplayer to coś, co pragnęli dokonać twórcy Darksiders jeszcze za czasów części pierwszej gry. Jednakże z uwagi na trudności techniczne, musieli ostatecznie z tej opcji zrezygnować. Jak będzie z wariantem kooperacji w sequelu?




Niestety, Darksiders II również pozbawione będzie co-op'a, mimo że Vigil Games bardzo chciało go zaimplementować, tym bardziej, że potencjał ku temu jest ogromny - Czterej Jeźdzcy Apokalipsy. Marvin Donald wyznał serwisowi IGN, że przyczyny należy upatrywać w problemach technicznych. Stworzenie czterech grywalnych postaci to jego zdaniem produkcja 4 różnych gier, bowiem zestaw animacji dla każdego herosa oscyluje w granicach 800-1000 różnych ruchów. Studio Vigil Games dysponuje zbyt małym budżetem aby dokonać takiego przedsięwzięcia. Jednakże Donald obiecuje, że ewentualny sukces sequela może zagwarantować obecność multi w kolejnej części serii.