DICE zbalansuje Bad Company 2
Lubimy gdy deweloperzy dbają o swoje tytuły po premierze. Jeszcze bardziej lubimy, gdy oprócz wciskania nam DLC, doglądają życia swego produktu i poprawiają go - np. balansując rozgrywkę w multiplayerze. To właśnie niedługo czeka Battlefield: Bad Company 2...
Lubimy gdy deweloperzy dbają o swoje tytuły po premierze. Jeszcze bardziej lubimy, gdy oprócz wciskania nam DLC, doglądają życia swego produktu i poprawiają go - np. balansując rozgrywkę w multiplayerze. To właśnie niedługo czeka Battlefield: Bad Company 2...
Jak poinformowało DICE na oficjalnym blogu BBC2, w środę we wtorek 11 maja na Xbox Live oraz PlayStation Network pojawi się łatka dla gry, która wprowadzi kilka zmian, jeszcze lepiej balansując rozgrywkę. Czego możemy się spodziewać? Przygotujcie się na pokaźną listę:
- większy podstawowy zasięg broni automatycznej i półautomatycznej dla zapewnienia lepszej ciągłości walk z bliskich zwarciach
- lekko zwiększone obrażenia półautomatów w dalszym zasięgu
- zwiększona skuteczność krótkich serii LMG w zoomie
- zmniejszona skuteczność LMG podczas ruchu
- zmniejszone podstawowe obrażenia M60 i XM8, wyrównujące je z innymi LMG
- zmniejszone uszkodzenia PKMna długich dystansach, wyrównujące go z innymi LMG
- zwiększone podstawowe uszkodzenia Type88 LMG, wyrównujące go z innymi LMG
- lekko zredukowane podstawowe uszkodzenia M16 i G3, aby zbalansować zwiększony zasięg
- lekko zwiększone uszkodzenia AEK971, F2000, AN94 i AUG w dalszym zasięgu, aby zbalansować je z innymi Assault Rifles
- zredukowany zasięg wybuchu granatów 40mm oraz M2CG, aby podkreślić ich drugoplanową rolę przeciwko piechocie
- lekko zredukowany maksymalny zasięg strzelby 40mm dla balansu z innymi strzelbami
- lekko zwiększone uszkodzenia strzelb, ale zmniejszony zasięg, dla oddania idealnego dystansu podczas walk strzelbą
- zredukowane uszkodzenia PP2000 dla zbalansowania zwiększonego zasięgu
- - zwiększone uszkodzenia 9A91 na długich dystansach dla zbalansowania mniejszego magazynka
Uffff........ Na pierwszy rzut oka widzę kilka niezłych poprawek, o które krzyczę do nieba podczas nocnych sesji z BBC2 (m.in. zmniejszona skuteczność Saigi12, helikopterów). Ale także kilka mniej przyjemnych (m.in. mniejsze obrażenia granatów 40mm, wolniej strzelający M1911).
Co Wam się najbardziej podoba, a co Wam nie w smak?